شناسهٔ خبر: 22975935 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

واکنش جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران به اظهارات تاجزاده

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران به اظهارات اخیز تاجزاده واکنش نشان داد. مشروح نامه به شرح زیر است:

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران  مفتخر است که آرمان های حقیقی خمینی کبیر را حفظ کرده و به آن ها پایبند است. آرمان هایی که از اصول سرچشمه میگیرد و به اصلاح میرسد نه آرمانی که از غرب آمده و به اسم اصلاح به افساد می‌انجامد و نه آرمانی که روح الله را همچون میراث فرهنگی پنداشته و آن را به مقبره ای شاهانه تقلیل میدهد.

   جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران تشکلی است که خود را از سربازان حضرت امام خمینی و امام خامنه ای می داند که مشی و راهش پیروی از فرامین ایشان می باشد با این منطق که پیرو ولایت فقیه هستیم تا به مملکت اسیبی نرسد. ما فرزندان دلیل هستیم نه بازیچه ی دست احزاب، اشخاص و خان ها و صدالبته منتقد و خواهان اصلاح وضعیت موجود در راستای آرمان تحقق تمدن نوین و بین‌المللی اسلامی. خط مشی ما، شاخص های انقلابی گری مطروحه از جانب امام خامنه ای است و دو جریان اصلاح طلب و اصول گرا نزد ما از اعتبار ساقط است و تنها دو قطبی واقعی، انقلابی و غیر انقلابی است.       

  خدمت آقای تاجزاده عرض میکنیم شان دانشجوی انقلابی بسیار فراتر از آن است که حزب و حزب بازی و لابی کردن و این قسم بازی ها، او را به خود مشغول کند. چه بسیار آنان که خود را اصولگرا می نامند اما اگر پای منافع در میان باشد، با اصلاح طلبان مشکلی نخواهند داشت و برعکس. به وقت نیاز هم خوب با هم میسازند و میتازند. پس لطف کنند و آقایان حزب بازی هایشان را برای خودشان نگه دارند. ما انقلابی هستیم و فتنه ۸۸، خط قرمز ما است؛ اصولگرا و اصلاح طلب هم نمیشناسیم. طرفدار و عامل فتنه از هر حزب و جریانی که باشد در نزد ما مردود و منفور است.

  چه بسیار افرادی که علی رغم گرایش سیاسی شان علیه فتنه اعلام موضع کردند و انقلابی ماندند اگرچه به مزاق خیلی ها اصلا خوش نیامد و همینطور عکس این قضیه از جریان اصولگرایی در سطح سران مشاهده شد و در نظر ما از قطار انقلاب پیاده شدند. پس به جناب تاجزاده پیشنهاد میکنیم به جای این گونه نسبت های ناروا به جوانان انقلابی، سعی کنند آزادی بیان را که هرلحظه شعارش را میدهند به طور عملی بپذیرند و همه ی صداها را محدود به دو جریان قلابی نکنند و بدین ترتیب با ایجاد دیکتاتوری رسانه ای به کسی اجازه صحبت ندهند. ما نه به جایی وصلیم و نه از جایی حقوق میگیریم. پس لطفا نه شما و نه هر کس دیگری ما را تشکل اصولگرا  خطاب نکنید.  

معتقدیم باید فتنه 88  که اصل نظام اسلامی را نشانه رفته بود، درست روایت گری و تبیین گردد تا کسانی که خود زمانی نظام را تا لبه پرتگاه بردند، کودتای ناکام ۸۸ را به دعوای بین جریان اصولگرا و اصلاحطلب یا دعوای شخصی احمدی نژاد و موسوی تقلیل نداده و منحرف نکنند. لذا جریان روشنگری در این زمینه را تقویت خواهیم کرد که تاریخ بداند عده ای با دروغ تقلب، چه بر سر این مملکت، این نظام الهی اسلامی آوردند. در این رابطه نیز اعلام می داریم، مناظره مابین آقایان رسایی و تاجزاده، در مرحله هماهنگی با دانشگاه و فرآیند اخذ مجوز  قرار دارد و ان شاالله در صورت عدم منع قانونی مناظره برگزار خواهد شد.

والسلام علی من اتبع الهدی
واحد سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران

نظر شما