شناسهٔ خبر: 22975135 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

اولویت‌های ناجا از زبان سردار اشتری

فرمانده ناجا گفت: مبارزه با قاچاق، مواد مخدر از اولویت های نیروی انتظامی است و برای تحقق این مهم، مرزهای کشور توسط مرزبانان به صورت شبانه روزی کنترل و رصد می شود.

صاحب‌خبر -
مهر: فرمانده ناجا گفت: مبارزه با قاچاق، مواد مخدر از اولویت های نیروی انتظامی است و برای تحقق این مهم، مرزهای کشور توسط مرزبانان به صورت شبانه روزی کنترل و رصد می شود.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در سفر خود به استان کردستان با آیت الله محمد حسینی شاهرودی در شهرستان سنندج دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله حسینی شاهرودی در این دیدار، با اشاره به امنیت مطلوب استان کردستان گفت: امنیت و آرامش استان را مرهون زحمات نیروهای انتظامی، امنیتی و نظامی هستیم.

نماینده ولی فقیه و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در خصوص قاچاق و پیامدهای منفی این معضل توضیحاتی ارائه کرد.

فرمانده نیروی انتظامی نیز در این دیدار با تشریح عملکرد پلیس بیان کرد: امنیت مطلوبی را در کردستان شاهدیم.

وی خطاب به نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: با حمایت های بی دریغ حضرتعالی، روند روبه رشدی را در ماموریت های نیروی انتظامی در این استان شاهد هستیم.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به امنیت مطلوب کشور تاکید کرد: این امنیت مطلوب پس از عنایت خداوند و تدابیر مقام معظم رهبری مرهون تلاش های نیروهای مسلح از جمله نیروی انتظامی است، فرصت خدمتگزاری به مردم را قدر می دانیم.

وی ادامه داد: مبارزه با قاچاق، مواد مخدر از اولویت های نیروی انتظامی است و برای تحقق این مهم، مرزهای کشور توسط مرزبانان به صورت شبانه روزی کنترل و رصد می شود.

نظر شما