شناسهٔ خبر: 22969447 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

تاج: مسئولان آسیایی بر امن بودن ایران معترفند/ابراز رضایت از جلسه کریمی

'مهدی تاج' رییس فدراسیون فوتبال، گفت: بیش از 92 درصد از مسئولان کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا به ایران سفر کرده اند و به خوبی می دانند ایران کشور امنی است.

صاحب‌خبر - به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، رییس فدراسیون فوتبال روز سه شنبه در مراسم رونمایی از کف پوش تیم ملی فوتسال، در خصوص مشکلات میان فدراسیون ایران و عربستان، اظهار کرد: خبرنگاری در خصوص این اتفاق از من سئوال کرد که عربستان اعلام کرده اگر رای فیفا به سود آنها نباشد از مسابقات کناره گیری می کند و من هم در جواب اعلام کردم این موضوع برای ما هم صادق است.
تاج ادامه داد: به دنبال حل مشکلات از طریق هیات رییسه کنفدراسیون فوتبال آسیا هستیم و در این رابطه آصفی و کفاشیان هم توضیحات خوبی ارایه کرده اند.
وی افزود: کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا هم معتقد بود باید این مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار شود و سیاست نباید در فوتبال دخالتی داشته باشد.
تاج خاطرنشان کرد: بیش از 92 درصد از اعضای کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا به ایران سفر کرده اند و می دانند کشور ما امن است نمی دانم چرا باید ادعای عربستانی ها را بپذیریم.
رییس فدراسیون فوتبال ایران در رابطه با خواست «کارلوس کی روش» سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای حضور بازیکنان ملی پوش در پایان هر هفته در اردوی تیم ملی، گفت: کی روش در این خصوص با مربیان لیگ جلسه خواهد داشت و تعامل خواهد شد.
وی در خصوص نشست خود و «علی کریمی»، اظهار کرد: جلسه بسیار خوبی میان ما برگزار شد و کریمی پیشنهاد های بسیار خوبی به ما داد که در دستور کار قرار گرفته است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما