شناسهٔ خبر: 22968995 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رشد چهار برابری اعتبارات عمرانی کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعتبارات عمرانی این استان در چهار سال اخیر از حدود سه هزار میلیارد ریال سال 1392 به حدود 12 هزار میلیارد ریال در سال جاری رسیده که رشد چهار برابری داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مجید محنایی روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه معاون عمرانی جدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: استان در این مدت به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است.
وی افزود: نگاه به حوزه عمرانی کهگیلویه و بویراحمد در چهار سال اخیر یکسان و بدون کمترین تبعیض بوده و در تمامی نقاط این استان فعالیت عمرانی به طور مستمر انجام شده است.
محنایی بر لزوم تعامل همه جانبه مسئولان اجرایی و نهادهای دولتی کهگیلویه و بویراحمد با معاون عمرانی جدید استاندار این استان تأکید کرد.
وی بیان کرد: چنین امر مهمی به شکوفایی روزافزون حوزه عمرانی کهگیلویه و بویراحمد کمک بسزایی کرده و نتیجه آن نیز توسعه هر چه بیشتر استان است.
معاون عمرانی جدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: این استان به دلیل برخورداری از قابلیت ها و توانمندی های چشمگیر در عرصه های مختلف می تواند به جایگاه مناسبی در حوزه عمرانی برسد.
عزیز فیلی لزوم استفاده بهینه از این ظرفیت ها را یادآور شد و اظهار داشت: هزینه ساخت طرح های مختلف عمرانی در کهگیلویه و بویراحمد از جمله در حوزه راه به دلیل شرایط خاص جغرافیایی آن چند برابر دیگر نقاط کشور است.
وی افزود: به همین دلیل لازم است که منابع مالی بیشتری برای اجرای طرح های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد از طریق مرکز جذب و هزینه شود.
معاون عمرانی جدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اولویت مهم کاری معاونت عمرانی استاندار این استان تکمیل و افتتاح حدود یک هزار و 830 طرح عمرانی نیمه تمام استان و پرهیز از آغاز عملیات اجرایی طرح های جدید است.
فیلی عنوان کرد: ساخت آزادراه، تکمیل و افتتاح راه های ارتباطی در حال ساخت، تأمین زیرساخت های گردشگری و توجه هر چه بیشتر به عمران روستایی و مبلمان شهری در کهگیلویه و بویراحمد از دیگر اولویت های مهم کاری معاونت عمرانی استاندار این استان است.
وی ابراز داشت: تحقق تمامی این امور مستلزم حمایت هر چه بیشتر مسئولان اجرایی و نهادهای دولتی کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.
«عزیز فیلی» در این آیین با حکم «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور به عنوان معاون عمرانی جدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات چهار سال و 2 ماهه «پژمان نیک اقبالی» معاون عمرانی پیشین استاندار استان تجلیل شد.
«فیلی» دارای مدرک تحصیلی لیسانس در رشته مهندسی عمران بوده و سابقه فعالیت به عنوان مجری طرح بهسازی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، مدیرکل سازمان نگهداری راه و ابنیه کشور، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام و معاون عمرانی استاندار استان های ایلام، چهارمحال و بختیاری و مرکزی را نیز در کارنامه کاری خود دارد.
با حکم «علی محمد احمدی» استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین «مجتبی مرادی نوروزی» به عنوان مشاور و مدیرکل حوزه استاندار استان معرفی شد.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110

انتهای پیام /*

نظر شما