شناسهٔ خبر: 22968894 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دومین روز رقابت های تور تنیس زیر 13 سال غرب آسیا - کیش؛

صعود 5تنیسور ایرانی به مرحله نیمه نهایی رقابت های غرب آسیا در کیش

‌کیش - ایرنا - دردومین روز وادامه رقابت های تور تنیس زیر 13 سال غرب آسیا - کیش ،5تنیسور ایرانی روز سه شنبه به مرحله نیمه نهایی دختران و پسران صعود کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، در نخستین دیدار درسا چراغی با نتیجه 2 بر صفر حریف لبنانی خود را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی هفته اول مسابقه بخش دختران راه یافت‌ .
یونس طلاور با نتیجه 2 بر یک سامان رضائیان را مغلوب کرد و آریو جوادی نیز با نتیجه 2 بر صفر حریف لبنانی خود را از پیش رو برداشت.
مشکات الزهراء صفی با نتیجه 2 بر صفر از سد نماینده عراق عبور کرد و در آخرین دیدار بخش انفرادی ، فاطمه السادات زنجانی با نتیجه 2 بر صفر ماندگار فرزامی را شکست داد تا تکلیف نفرهای راه یافته به مرحله نیمه نهایی هفته نخست رقابت ها مشخص شود.
در این دوره از رقابت ها 10 تنیسور دختر و 16 تنیسور پسر از کشورهای سوریه، افغانستان، عراق، لبنان و ایران حضور دارند و به مدت 2 هفته در زمین های تنیس مجموعه المپیک جزیره کیش با یکدیگر به رقابت می پردازند.
این رقابت ها از20 لغایت 28 آذر ماه سال جاری در دو بخش دختران و پسران به میزبانی جزیره کیش برگزار می شود و در پایان تنیسورهای برتر هرهفته برای حضور در تیم منتخب غرب آسیا انتخاب و پس از آن به مسابقه سطح 2 آسیا اعزام می شوند.
در بخش دختران مشکات الزهراء صفی، فاطمه سادات زنجانی، درسا چراغی و ماندگار فرزامی و در بخش پسران آریو جوادی، یونس طلاور، آرتین نظری، سامان رضائیان و امیر علی قوام حضور دارند.
شهرزاد شیخ صراف و تونی آندروایچ به عنوان مربی و عباس خیلتاش به عنوان مدیر فنی در تیم های ملی در این دوره از رقابت ها حضور دارند.
مدیریت این دوره از مسابقه بر عهده فرشاد صفتی و امیر صدری است و امین مهدویان داور نشان سفید کشورمان به عنوان سرداور حضور دارد.
در این دوره از رقابت ها 10 تنیسور دختر و16 تنیسور پسر از کشورهای سوریه، افغانستان، عراق، لبنان و ایران حضور دارند و به مدت 2 هفته در زمین های تنیس مجموعه المپیک جزیره کیش با یکدیگر به رقابت می پردازند.
این رقابت ها از 20 لغایت 28 آذر ماه سال جاری در 2 بخش دختران و پسران به میزبانی جزیره کیش برگزار می شود و در پایان تنیسورهای برتر هر هفته برای حضور در تیم منتخب غرب آسیا انتخاب و پس از آن به مسابقه سطح 2 آسیا اعزام می شوند.
در بخش دختران مشکات الزهراء صفی ، فاطمه سادات زنجانی، درسا چراغی و ماندگار فرزامی و در بخش پسران آریو جوادی، یونس طلاور، آرتین نظری، سامان رضائیان و امیر علی قوام حضور دارند .
شهرزاد شیخ صراف و تونی آندروایچ به عنوان مربی و عباس خیلتاش به عنوان مدیر فنی در تیم های ملی در این دوره از رقابت ها حضور دارند.
سید امیر برقعی نماینده فدراسیون جهانی تنیس از کشورمان، ناظر این رقابت‌هاست و امیر مهدویان به عنوان سرداور و امیرحسین موسوی، شایسته رحمتی و لعیا خیام باشی نیز داوری این رقابت ها را عهده دارند.
دور قبل این رقابت ها سال گذشته در کشور اردن برگزار شد.
جزیره کیش به دلیل داشتن مجموعه ورزشی المپیک و شرایط آب و هوایی مناسب در فصل زمستان ازتوانمندی مناسبی برای برگزاری اردوها و مسابقه ورزشی داخلی ، ملی و بین المللی برخوردار است.
سالانه بیش از یک میلیون و 700 هزار گردشگر داخلی و خارجی از این جزیره مرجانی بازدید و از ظرفیت های مختلف طبیعی ،تفریحی و گردشگری آن استفاده می کنند.
جزیره کیش با مساحت 91.5 کیلومتر مربع و جمعیتی حدود 40 هزار نفر در 18 کلیومتری کرانه جنوبی ایران در محدوده شمالی آب های نیلگون خلیج فارس واقع است و از نظر تقسیم بندی سیاسی و اداری کشور، در محدوده استان هرمزگان و شهرستان بندر لنگه قرار دارد.
6993 /6048
خبرنگار: اکبر بهاروند** انتشار : خلیل تنیده

انتهای پیام /*

نظر شما