شناسهٔ خبر: 22967838 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

تاج:

یکی از مهم‌ترین توافق‌ها با کی‌روش در راه است/ کی‌روش خودش با مربیان صحبت می‌کند

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه جلسه خوبی با علی کریمی داشته است، گفت: بعضی از پیشنهادات کریمی را که جنبه اجرایی داشت، در دستور کار فدراسیون گذاشتم.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو،مهدی تاج در مراسم بهره برداری از کفپوش سالن کمپ تیم های ملی فوتسال گفت: باید کفپوش کمپ را عوض می کردیم چون فرسوده شده بود. این کفپوش را از AFC خریدیم و تا ۲۰ سال کمپ تیم ملی را تضمین می کند. ضمن اینکه خودش ۵ سال گارانتی دارد.

وی افزود: باید برویم دنبال چمن کمپ و اگر این اتفاق رخ بدهد، خیالمان از فوتسال و فوتبال راحت می شود. همچنین قصد داریم ساختمان فدراسیون فوتبال و کمیته های مختلف را که جدا هستند را در کمپ بسازیم. ان شاءالله اگر زمینش را به ما بدهند، شروع به ساخت یک ساختمان شکیل می کنیم.

تاج درباره غیبت کفاشیان گفت: کفاشیان یک کاری برایش پیش آمده بود ولی در جریان کفپوش و ساختمان کمپ هست!

رئیس فدراسیون فوتبال درباره لیگ قهرمانان آسیا و اینکه صحبتش را درباره عدم حضور نمایندگان ایران در آسیا پس گرفته است، تصریح کرد: خبرنگاری از من پرسید اگر رای به نفع عربستان نباشد این کشور می خواهد از لیگ قهرمانان کنار بکشد. من هم گفتم این هم برای ما صادق است. ما هم می توانیم این موضع را داشته باشیم ولی رسانه ها تیتر کرده بودند که ما کناره گیری می کنیم. نظر ما تغییر نکرده است! باید دنبال منافع کشور خودمان باشیم همانطور که عربستان دنبال منافعش است.

تاج گفت: دنبال این هستیم که رای به ما ابلاغ شود. کفاشیان و آصفی کامل صحبت کرده اند و دیگر نیازی نیست بیشتر از این صحبت کنم.

وی درباره اینکه چقدر امیدوار به حل مشکل است، گفت: نمی دانم وضعیت عربستان با کنفدراسیون آسیا چطوری است ولی صادقانه می گویم برداشت همه ما در کمیته مسابقات و هیات اجرایی این بود که بازی ها رفت و برگشت باشد. پنجشنبه صبح به قطر می روم تا مذاکرات و صحبتی با همتای خودم در این کشور در این ارتباط داشته باشیم. امیدوار به حل این مشکل هستیم. دو بازی برای ما مهم نیست؛ مهم عدالت است که باید اجرا شود. آیا باید بپذیریم که کشورمان نا امن است؟ این به ما توهین است که بگویند کشوری که اعضای کمیته مسابقات به آن آمده اند، نا امن است. کشور ما سال گذشته بیش از ۹۲ درصد اعضای کمیته مسابقات آمده اند، چطور می تواند ناامن باشد؟

تاج درباره درخواست کی روش از باشگاه ها و جلسه وی با سرمربیان تیم ها هم گفت: داریم برنامه ریزی می کنیم. قرار است کی روش خودش با سرمربیان صحبت کند.

وی درباره علی کریمی هم گفت: با علی کریمی نشست دو سه ساعته داشتم و تمام حرفهای کریمی را شنیدم. یکسری صحبتها، انتقاد از فدراسیون دوره ما و دوره کفاشیان بود. تا جایی که حضور ذهن داشتم پاسخ دادم. یک بحث کریمی بحث قرارداد ما با کانون ایران نوین بود که گفتم پرونده این ماجرا را دادسرا بردیم و حکم هم گرفتیم. مسائل دیگری هم بود. کنار این انتقادات، کریمی پیشنهادات بسیار خوبی هم داد که برخی از آنها را در دستور کار فدراسیون قرار دادم. به نظرم جلسه خوبی بود. همه صحبتهای کریمی را شنیدم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره تبلیغات محیطی فوتبال و ورود مجلسه به بحث به مزایده گذاشته نشدن آن گفت: من این موضوع را نشنیدم. اگر پیگیری کنند، ما هم پاسخ می دهیم. برای ما ابهامی نبوده است.

نظر شما