شناسهٔ خبر: 22967227 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

دستگیری ۲۸ شرور و اوباش در کرج

فرمانده نیروی انتظامی البرز از دستگیری 28 نفر از اشرار و اوباش درکرج خبر داد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری ایسنا: سردار عباسعلی محمدیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در هفته نیروی انتظامی قول داده بودیم که پلیس استان به شدیدترین نحو با اراذل و اوباش و کسانی‌که مخل نظم و امنیت عمومی هستند و با قداره کشی و قلدری آرامش مردم را به هم می‌ریزند، برخورد خواهد کرد.

وی ادامه داد: بر همین مبنا نیروهای پلیس شناسایی و دستگیری اراذل و اوباشی‌ که دست از کارهای خلاف خود بر نداشته‌اند را در دستور کار جدی خود قرار داده است.

وی افزود: خوشبختانه با اقدامات پلیس فعالیت این افراد در مناطق مختلف استان به میزان قابل توجهی‌کاهش یافته ولی طی چند روزگذشته شاهد دو مورد شرارت توسط برخی از اوباش کرج بودیم.

این مسئول توضیح داد: پلیس اوباش استان را شناسایی‌کرده و تعدادی از آنها را احضار کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی البرزگفت: تعدادی از این اوباش به دعوت پلیس توجه نکردند و همچنان به فعالیت خلاف خود ادامه می‌دادند.

سردار محمدیان افزود: با تلاش ماموران پلیس 28 نفر از این افراد دستگیر و به دستگاه قضا معرفی شده‌اند تا طبق قانون مجازات شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه پلیس البرز در مقابله با اراذل و اوباش کوتاه نمی‌آید، گفت: این افراد باید بدانند به شدت تحت نظر هستند و در صورت کوچکترین فعالیت خلاف قانونی‌که نظم عمومی را به هم میزند دستگیر و روانه زندان می‌شوند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به کشف و ضبط 300 کیلو تریاک جاسازی شده در یک خودرو خبر داد و افزود: این محموله از شرق کشور وارد البرز شده و قرار بود توزیع شود.

این مسئول افزود: با هوشیاری پلیس حتی یک گرم از این محموله توزیع نشده و مجموع آن توسط پلیس ضبط شده است.

سردار محمدیان اظهار کرد: در این ارتباط سه نفر دستگیر و یک خودرو نیز توقیف شده است.

نظر شما