شناسهٔ خبر: 22966786 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

شولی: ویسی با قدرت کار را پیش می‌برد/ موسوی پیشنهاد بسیار خوبی برای تشکیل آکادمی قوی داد

سرپرست باشگاه استقلال خوزستان، گفت: عبدالله ویسی صد در صد در سمت خود ابقا شد و او همکاری خود را با قدرت با تیم ادامه می‌دهد.

صاحب‌خبر -

عبدالنبی شولی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه وضعیت عبدالله ویسی به کجا انجامید،‌گفت: ویسی صد در صد در سمت خود ابقا شد و او همکاری خود را با قدرت با تیم ادامه می‌دهد. از او خواستیم برنامه 10 ساله به باشگاه ارائه کند تا آکادمی فوتبال قوی تشکیل شود. عبدالرضا موسوی روی این مسئله نظر دارد. او می‌گوید با توجه به اینکه این کارخانه در اهواز فعالیت می‌کند باید خدمات تیمش هم برای اهالی خوزستان باشد. حرف زیبایی که او زد این بود که ما باید به شکلی کار کنیم تا استقلال خوزستان بتواند از جذب بازیکن بی‌نیاز شود. استعدادهای بسیار خوبی در سرتاسر این استان هستند که می‌توانند در آینده با پرورش آنها فوتبالیست‌های بزرگی را تقویت کرد.

وی افزود: تیم همکار خود را ادامه می‌دهد و آماده دیدار در جام حذفی مقابل تراکتورسازی می‌شود. بعد از جام حذفی دیدار ما در دور برگشت به لیگ برتر باز هم مقابل تراکتورسازی خواهد بود. قرار است یکی از دو تن از بازیکنان به دلیل مشکلات مالی قصد جدایی داشتند هم مشکل‌شان حل شود و طی فردا یا پس فردا مبلغی پول به آنها پرداخت خواهد شد.

سرپرست باشگاه استقلال خوزستان در پاسخ به این سؤال که آیا بازیکنی از این تیم جدا خواهد شد، عنوان کرد:‌خیر کسی از ما جدا نمی‌شود مگر اینکه مدنظر کادر فنی قرار نگیرد. 

وی در مورد نحوه پرداخت پول به بازیکنان گفت:‌قرار است هفتگی پولی به باشگاه تزریق شود و آن را متناسب با شرایط تیم هزینه کنیم. 

شولی در پاسخ به این سؤال که آیا بازیکن جدیدی در نیم‌فصل می‌گیرد، تصریح کرد: هنوز ویسی لیستی در اختیار باشگاه نگذاشته و منتظر اعلام نهایی او هستیم.

انتهای پیام/ا

نظر شما