شناسهٔ خبر: 22966241 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

مراسم معارفه رضا عنایتی در اولین تمرین مشکی‌پوشان+ تصاویر

رضا عنایتی بازیکنی که توسط مرزبان از این تیم کنار گذاشته شده بود را به تمرینات تیم مشهدی فراخواند.

صاحب‌خبر -

به گزارش جی پلاس،  مراسم معارفه رضا عنایتی و دستیاران جدیدش در اولین جلسه تمرینی این تیم در مشهد ظهر امروز برگزار شد.

*در این مراسم محمدرضا عباسی حضور داشت و برای دقایقی در رختکن برای بازیکنان و کادر فنی این تیم به صحبت پرداخت. علی عباسی مدیرعامل مشکی‌پوشان در تمرین امروز غایب بود.

*همچنین پیش از شروع تمرین امروز یک رأس گوسفند در محل تمرین زیر پای بازیکنان قربانی شد که رضا عنایتی به نشانه تبرک مقداری از خون گوسفند را به پیشانی خود مالید!

*یکی از نکات قابل توجه تمرین امروز مشکی‌پوشان بازگشت کریم احمدی بازیکن مغضوب مرزبان توسط عنایتی به تمرینات بود و مقرر شد وی دوباره به این تیم بازگردد.

* رضا شربتی بازیکنی که شایعه حضور او به عنوان سرباز در تیم تراکتورسازی تبریز مطرح شده در تمرین امروز مشکی‌پوشان حضور نداشت.

* حنیف عمران‌زاده بازیکن جدید این تیم به دلیل آسیب‌دیدگی جزئی در کلینیک پزشکی در تهران تمرینات خود را دنبال می‌کند و به زودی به مشهد سفر خواهد کرد.

 

 

* پیام ملکیان و کریم احمدی در تمرین امروز به صورت سبک تمرین کرده و ظاهراً احمدی به دلیل کمردرد به همراه ملکیان جدا از سایر بازیکنان تمرین کرد.

تیم فوتبال مشکی پوشان نیم فصل دوم را تحت هدایت رضا عنایتی، سیاوش اکبرپور، فرزین رکوعی، مهدی ثابتی و حسن رجب‌زاده پشت سر خواهد گذاشت.

 

نظر شما