شناسهٔ خبر: 22963337 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مقتدا صدر خواستار محاکمه اعضای هیات بحرینی سفر کننده به فلسطین اشغالی شد

تهران- ایرنا- مقتدا صدر رهبر جریان صدری های عراق خواستار محاکمه اعضای هیات بحرینی سفر کننده به فلسطین اشغالی شد؛ هیاتی که چند روز پیش و پس از اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، به سرزمین های اشغالی سفر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش امروز (سه شنبه) پایگاه خبری السومریه نیوز، صدر در پاسخ به سوال یکی از طلاب حوزه علمیه درباره سفر هیات بحرینی به فلسطین اشغالی گفت: در ابتدا ناقل خبر اسرائیل (رژیم صهیونیستی) بود و من نخواستم که باور کنم، اما پس از عذرخواهی برخی اعضای هیات بحرینی از این سفر، مشخص شد که خبر صحت دارد.
هیات بحرینی اعزامی به سرزمین ای اشغالی از سوی رژیم آل خلیفه، اولین هیات عربی (به طور علنی) است که پس از بحران قدس به فلسطین اشغالی سفر کرده است.
مقتدا صدر با تاکید بر واجب بودن محاکمه اعضای این هیات بحرینی، اعضای این هیات و کسانی که به آنها دستور سفر داده و آنها را به سرزمین های اشغالی اعزام کرده اند را مزدوران گمراه خواند.
صدر با طرح این سوال که 'بهار عربی کجاست' افزود: این رژیم ها را باید رژیم های خائن و مزدور بنامیم.
رسانه های رژیم صهیونیستی یکشنبه گذشته از سفر هیات بحرینی به فلسطین اشغالی خبر داد، این در حالی است که رژیم آل خلیفه روز گذشته (دوشنبه) ادعا کرد، هیاتی که به اسرائیل و قدس سفر کرده وابسته به جمعیت حقوقی 'این همان بحرین' می باشد و نماینده رسمی دولت بحرین نیست، بلکه نماینده این جمعیت است.
خاورم** 1453*1275
مترجم: آمنه دهقان*انتشر دهنده: مجید جعفری

انتهای پیام /*

نظر شما