شناسهٔ خبر: 22963299 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرپرست پاس: با خروج 9 بازیکن بیش از 2 میلیارد تسویه مالی گرفتیم

همدان- ایرنا- سرپرست تیم پاس همدان گفت: با خروج 9 بازیکنی که کادر فنی تیم به آنها اعتقاد نداشتند، 2 میلیارد و 460 میلیون ریال نیز تسویه مالی گرفتیم.

صاحب‌خبر -

محمدجلیل الماسی روز سه شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: ارزش قرارداد این بازیکنان در ادامه فصل 2 میلیارد و 460 میلیون ریال بود که بدون پرداخت هزینه توانستیم رضایت آنها را برای جدایی جلب کنیم.
وی بیان کرد: در واقع این میزان ارزش مالی که مورد تعهد باشگاه در قبال قرارداد این 9 بازیکن بود، با رضایت از آنها پرداخت نشد و حالا می توانیم بازیکنان جدید و مدنظر کادر فنی را جذب کنیم.
الماسی خاطرنشان کرد: مدیریت در هزینه یکی از سیاست های اصلی محمدتقی رحیمی مدیرعامل باشگاه پاس است و امسال نیز براساس این سیاست نسبت به تیمداری اقدام کرده ایم.
وی افزود: 9 بازیکنی که از فهرست پاس جدا شدند، 20 درصد قراردادهای خود را بابت حضور در نیم فصل اول دریافت کردند و با جلب رضایت آنها توانستیم 2 میلیارد و 460 میلیون ریال صرفه جویی در قراردادهای این فصل داشته باشیم.
سرپرست تیم پاس همدان با اشاره به توجه ویژه استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیات فوتبال همدان به کمک های لازم به این تیم، گفت: هم اکنون دغدغه های مالی به حداقل رسیده و تیم در حال آماده سازی برای حضور قدرتمند در ادامه مسابقات است.
وی افزود: البته انتظار داریم این حمایت ها پابرجا و تداوم داشته باشد تا تیم پاس در هشت بازی باقی مانده از این مرحله به نتایج مطلوب رسیده و جزو تیم های صعود کننده از گروه سه باشد.
وی یادآور شد: بازیکنان جدید مدنظر کادر فنی نیز مورد مذاکره قرار گرفته اند و به زودی به ترکیب تیم اضافه می شوند.
تیم پاس همدان در گروه سه لیگ دسته 2 فوتبال کشور قرار داشته و هم اینک با 15 امتیاز رتبه ششم جدول رده بندی این گروه را در اختیار دارد.
7520/2090
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشاردهنده: سعید زارع کندجانی

انتهای پیام /*

نظر شما