شناسهٔ خبر: 22963240 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهبندان:

وحدت و تعامل بین دستگاه‌های فرهنگی شهرستان نهبندان وجود دارد

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان نهبندان گفت:وحدت و تعاملی که در بین دستگاه های فرهنگی و رئیس شورای تبلیغات اسلامی شهرستان وجود دارد شاهد حضور حداکثری مردم ،کیفیت و مدیریت مناسب برنامه ها در شهرستان هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پاناازخراسان جنوبی ،حجت الاسلام والمسلمین  احمد ملائی مسئول شورای هماهنگی خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز با علی شاه‌وردی فرمانده سپاه نهبندان و سید حسین هاشمی دبیر شورای هماهنگی شهرستان نهبندان در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار سید حسین هاشمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان گفت: گوشت، پوست و استخوان ما با انقلاب آمیخته شده است اما با همه سختی ها و مشکلات،حضور مردم در مراسم و راهپیمائی ها حلاوت و شیرینی وصف ناپذیر در انتهای کار به ما می دهد که قابل توصیف نیست.

وی با ابراز خرسندی و شکر گزاری از خداوند متعال افزود: وحدت و تعاملی که در بین دستگاه های فرهنگی و رئیس شورای تبلیغات اسلامی شهرستان وجود دارد ،شاهد حضور حداکثری مردم ،کیفیت و مدیریت مناسب برنامه  ها در شهرستان هستیم.

وی با بیان اینکه مردم نهبندان بصیرت لازم و کافی را دارند افزود: باید سنگ صبور همه مسائل و مشکلات باشیم تا کوچکترین وظیفه خود نسبت به نظام و انقلاب را ادا نمائیم.

هاشمی در ادامه با بیان اینکه  بسیج و سپاه شهرستان در تمام برنامه و مناسبت ها پایه اصلی کار ما است افزود: این نهاد مردمی هر جا که نیاز بوده و است دوشا دوش ما حرکت  کرده است .

دبیر شورای هماهنگی ستاد تبلیغات اسلامی نهبندان افزود: روز به روز بر حضور پر رنگ تر مردم در مراسمات افزود می شود و امکانات و تجهیزات جوابگوی نیاز نیست.

 در ادامه حجت الاسلام والمسلمین ملائی با بیان اینکه بایستی نهضت تبیین احیاء شود افزود: سپاه و بسیج ظرفیت بسیار بالائی دارد و می تواند کمک کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باشد.

گفتنی است: در پایان از زحمات فرماندهی سپاه ناحیه نهبندان تقدیر به عمل آمد.

نظر شما