شناسهٔ خبر: 22963114 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس هیئت جانبازان و معلولین البرز در گفت‌وگو با تسنیم:

"میرزاحسنی" ورزشکار البرزی مشعل‌دار المپیک زمستانی ۲۰۱۸ کره جنوبی شد

R41451/P41362/S6,50/CT1 / R41451/P41362/S6,50/CT1

رئیس هیئت جانبازان و معلولین استان البرز با بیان اینکه "فاطمه نصیری" مدال طلای پرتاب با نیزه پاراآسیایی را کسب کرد، گفت: "حسن میرزا حسنی" ورزشکار البرزی مشعل‌دار مسابقات المیپک زمستانی ۲۰۱۸ کره جنوبی شد.

صاحب‌خبر -

سعید براتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با بیان اینکه المپیک زمستانی 2018 جهان در شهر" پیونگ چانگ" کره جنوبی برگزار می‌شود، اظهار داشت:"حسن میرزاحسنی" ورزشکار البرزی که در رشته سنگ‌نوردی و  اسکی جانبازان و معلولین نیز فعال است به عنوان مشعل‌دار المپیک زمستانی انتخاب شد.

رئیس هیئت جانبازان و معلولین استان البرز با اشاره به برگزاری مسابقات پرتاب "توپ و دارت" به مناسبت روز جهانی معلولین، افزود: 80 نفر در این مسابقات در دو بخش ایستاده و نشسته شرکت کردند که به نفرات برتر این مسابقه جوایزی اهدا شد.

براتی با بیان اینکه مسابقات پارا آسیایی جوانان در امارت در حال برگزاری است، عنوان کرد: 6 ورزشکار البرزی در این مسابقات شرکت دارند  که 17 تا 23 آذرماه در کشور امارات در رشته‌های مختلف به مصاف حریفان خود از کشورهای آسیایی می‌روند

رئیس هیئت جانبازان و معلولین استان البرز ادامه داد: نخستین مدال طلای مسابقات پاراآسیایی جوانان امارات را "فاطمه نصیری" در ماده پرتاب نیزه  برای ایران کسب کرد و در روزهای آینده دیگر ورزشکاران البرزی در رشته‌های شنا، تنیس روی میز و دوومیدانی به مصاف حریفان خود می‌روند.

انتهای پیام/

نظر شما