شناسهٔ خبر: 22963073 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

شهردار جدید همدان:

مدیریت شهر همدان نیازمند حمایت مسئولان استان است

R41405/P1494/S6,75/CT1 / R41405/P1494/S6,75/CT1

شهردار جدید همدان با بیان اینکه مدیریت شهر همدان نیازمند حمایت مسئولان استان است گفت: مهمترین اولویت بعد از دریافت حکم شهرداری، جلب رضایت مردم است.

صاحب‌خبر -

عباس صوفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان با اشاره به مهمترین اولویت کاری خود پس از دریافت حکم شهرداری همدان اظهار داشت:  انجام کار خوب سبب رضایتمندی در مردم می‌شود و به همین خاطر تمام سعی خود را در این راستا به کار می‌بندم.

صوفی بیان کرد: جلب رضایت مردم مؤمن همدان مهمترین و بالاترین اولویت کاری من خواهد بود که به آن پایبند هستم.

وی در مورد انتظارات خود از نماینده ولی فقیه، استاندار و نمایندگان همدان در اداره شهرداری عنوان کرد: انتظار دارم تا مسئولان استان و شهر همدان همان‌گونه که تاکنون حامی بودند از این پس نیز برای مدیریت هر چه بهتر شهر، شهرداری را مورد حمایت خود قرار دهند.

شهردار جدید همدان بیان کرد: روز بعد از برگزاری مراسم معارفه شهردار، نشست خبری برای پاسخ به سوالات خبرنگاران همدانی برگزار می شود.

به گزارش تسنیم، به موجب حکم صادره وزیر کشور که روز گذشته انجام گرفت، مهندس عباس صوفی به مدت چهار سال به عنوان شهردار جدید همدان معرفی شده است.

عباس صوفی پیش از این در پست‌های مختلف شهرداری از جمله معاونت فرهنگی، معاونت حمل‌ونقل و مدیرعامل سازمان عمران شهرداری همدان سابقه فعالیت داشته است. او هم‌اکنون رئیس هیئت فوتبال استان همدان و عضو کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال کشورمان نیز به شمار می‌رود.

صوفی 24 آبان ماه سال جاری در جلسه صحن شورای اسلامی شهر همدان با کسب 10 رأی از 11 رأی اعضای شورای این شهر، به عنوان شهردار منتخب همدان انتخاب شده بود.

انتهای پیام/

نظر شما