شناسهٔ خبر: 22963051 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی:

نظارت مستمر و هدفمند کارشناسان آموزش و پرورش لازمه کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های مدارس است

R41348/P1486/S6,56/CT11 / R41348/P1486/S6,56/CT11

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از تحصیل ۱۸هزار دانش آموز در مدارس غیرانتفاعی و آموزش از راه دور استان خبر داد و گفت: نظارت مستمر و هدفمند کارشناسان آموزش و پرورش لازمه کیفیت بخشی به فعالیت‌های مدارس است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، عباس لامعی صبح امروز در نشست شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار داشت: تاکنون 102 نشست شورای هماهنگی و نظارت بر مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیر دولتی استان  با حضور تمام اعضا برگزار شده است.

وی بر نظارت بالینی بر فعالیت‌های آموزشی و پرورشی این مدارس تأکید کرد و افزود: نظارت مستمر و هدفمند کارشناسان آموزش و پرورش لازمه کیفیت بخشی به فعالیت‌های این مدارس است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: مشارکت دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی در امر تعلیم و تربیت می‌تواند در پیش برد اهداف آموزشی و پرورشی مفید واقع شود.

لامعی بیان کرد: در حال حاضر 50 مدرسه خرید خدمات آموزشی در مناطق محروم استان فعالیت می‌کنند و بیش از 3 هزار و 700 دانش آموز دختر و پسر دوره‌های ابتدایی و متوسطه اول در این مدارس تحصیل می‌کنند.

وی افزود: همچنین 715 مدرسه غیردولتی و 14 مدرسه آموزش از راه دور در خراسان جنوبی فعالیت می‌کنند و بیش از 18 هزار دانش آموز در این مدارس مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام/

نظر شما