شناسهٔ خبر: 22963013 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیرکل امور اقتصادی استانداری اردبیل:

۵۶۴ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال فراگیر در اردبیل پرداخت می‌شود

R41374/P1494/S6,49/CT11 / R41374/P1494/S6,49/CT11

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: براساس تصمیمات اتخاذ شده ۵۶۴ میلیارد تومان تسهیلات سهمیه استان در قالب طرح اشتغال فراگیر بوده که پرداخت می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، ارژنگ عزیزی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی روند ارائه تسهیلات بانکی رونق تولید در اردبیل اظهار داشت: سقف و سهمیه استان اردبیل از تسهیلات بانکی طرح رونق تولید 540 میلیارد تومان، برنامه اشتغال فراگیر 564 میلیارد تومان و قانون حمایت از توسعه و اشتغال روستایی 325میلیارد تومان تعیین شده است.

وی بیان کرد: بانک‌های عامل استانی موظفند چنان چه در رابطه با تامین منابع تسهیلات یاد شده مشکل و یا محدودیتی داشته باشند راسا با مدیران مرکزی خود این موارد را هماهنگی و پیگیری کنند تا در زمینه ارائه این تسهیلات با مشکلان و نارسایی‌ها مواجه نباشیم.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: آیین‌نامه قانون حمایت از توسعه و اشتغال روستایی به تصویب هیئت وزیران رسیده است و چنان چه شیوه‌نامه آن نیز ابلاغ شود پرداخت این تسهیلات نیز وارد فاز اجرایی می شود.

عزیزی با اشاره به مشکلات موجود در مسیر اشتغال و بیکاری جوانان در سطح استان تصریح کرد: رونق تولید و حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی راهکاری اساسی برای رفع مشکل بیکاری بوده که در این راستا عزم جدی در استان وجود دارد تا با رفع مشکلات واحدهای تولیدی و رونق تولید زمینه‌ساز توسعه اشتغال در اردبیل شویم.

وی رونق تولید را یکی از راهکارهای اساسی در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: تحقق این امر و توسعه صنعتی استان در گرو همکاری و مشارکت هر چه بیشتر بانک‌های عامل در ارائه تسهیلات رونق تولید بوده که انتظار می‌رود بانک‌ها در این زمینه بیش از گذشته همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما