شناسهٔ خبر: 22963009 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

460 واحد صنعتی در استان مرکزی تسهیلات رونق تولید دریافت کردند

اراک - ایرنا - مسئول دبیرخانه تسهیلات رونق تولید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: 460 واحد صنعتی و کشاورزی در این استان امسال با مشارکت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و با معرفی به بانک های عامل تسهیلات رونق تولید دریافت کردند.

صاحب‌خبر -

عادل لهراسبی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: رقم تسهیلات اعطایی به این واحدها در مجموع سه هزار و 900 میلیارد ریال است.
وی ادامه داد: یک هزار و 740 واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان مرکزی امسال برای دریافت تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین یاب سازمان صنعت، معدن و تجارت نام نویسی کرده اند که 971 واحد آن ها به بانک های عامل معرفی و 460 واحد تسهیلات رونق تولید دریافت کردند.
مسئول دبیرخانه تسهیلات رونق تولید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی بیان کرد: از یک هزار و 740 واحد ثبت نامی، 252 واحد متقاضی دریافت سرمایه در گردش در بخش صنعت، 53 واحد سرمایه ثابت در بخش صنعت و 46 واحد نیز در بخش صنعت متقاضی دریافت تسهیلات بازسازی و نوسازی تجهیزات و عوامل تولید صنعتی هستند.
وی اضافه کرد: همچنین 578 واحد تولید کننده متقاضی دریافت سرمایه در گردش و 32 واحد نیز متقاضی دریافت سرمایه ثابت در بخش کشاورزی هستند.
مسئول دبیرخانه تسهیلات رونق تولید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: بر اساس ابلاغ بانک مرکزی به مدیران بانک های دولتی و غیر دولتی، واحدهای تولیدی معرفی شده به بانک ها از شرط نداشتن بدهی غیرجاری و چک برگشتی مستثنی هستند.
وی افزود: متقاضیان می توانند درخواست خود را در سایت بهین یاب به آدرس www.Behinyab.ir ثبت و سپس با مراجعه به بخش اطلاعیه های سایت سازمان نسبت به تکمیل و ارسال پرسشنامه های تکمیلی اقدام کنند.
استان مرکزی به عنوان دومین قطب صنایع مادر تخصصی و چهارمین قطب صنعت کشور مطرح است و در زمینه تنوع تولیدات صنعتی رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.
3017/6013/ خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشاردهنده:مژگان حیدری

انتهای پیام /*

نظر شما