شناسهٔ خبر: 22962961 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

روش های تبلیغاتی همراه با نوآوری باشد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه روش های تبلیغاتی باید همراه با نوآوری باشد، گفت: باید برای هر مسأله طرحی باشد و در امر تبلیغات نیز اولویت ها مشخص شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار مدیران کل امور مبلغین و رسانه سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: تبلیغات در دو نوع ابزاری است و رسانه های جمعی، فضای مجازی و زبان قلم از نوع تبلیغ ابزاری می باشد.

وی تبلیغ عملی را بالاتر از تبلیغ ابزاری دانست و گفت: در روایات نیز به تبلیغ عملی اشاره شده است و اگر در تبلیغات ابتدا از روش عملی و سپس از روش ابزاری استفاده کنیم موثر خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: قانون اساسی در نظام اسلامی به درستی پیاده نشده است و دولت جمهوری اسلامی ایران به معنای عام نتوانسته در دهه های اخیر قانون اساسی را پیاده و اعتما مردم را جلب کند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: بسیاری از آسیب های اجتماعی در کشور به دلیل هدف نداشتن مردم در زندگی است و مردم سرگردان هستند.

وی با بیان اینکه در طول انقلاب اسلامی سرمایه های عظیمی با سختی های فراوان به دست آمده است، ادامه داد: جهان در برابر انقلاب اسلامی دچار عقب نشینی شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: ما در داخل دچار مشکل هستیم و تمام افرادی که به عنوان گروه و حزب های افراطی و تفریطی و رانت وجود دارند، اقلیت های سوءاستفاده گر هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه این اقلیت ها در کشور کارها را مشکل کرده است، اظهار کرد: ملت نیز این اقلیت ها را قبول ندارند و به دنبال حق و عدل هستند.

وی با بیان اینکه روش های تبلیغاتی باید همراه با نوآوری باشد، افزود: باید برای هر مسأله طرحی باشد و در امر تبلیغات نیز اولویت ها مشخص شود.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه بیگانگان به اسم دین و مذهب انواع جنایت ها را انجام می دهند و به شهروندان آسیب می رسانند، گفت: اختلاف نظر در تمام علوم وجود داشته اما در کدام علم در صورت اختلاف نظر جنگ می کنند؟

حجت الاسلام والمسلمین عبادی عنوان کرد: باید رخنه های دشمن را بشناسیم، دشمن از خارج می آید و با نفوذ خود تصمیم سازی و تصمیم گیری می کند اما نمی توانیم کاری انجام دهیم.

وی با بیان اینکه دشمن در آن سوی دنیا برای مسائلی کوچک برنامه ریزی کرده و آن را در خانواده های ما نیز نفوذ می دهند، بیان کرد: واژه ها برای استکبار جهانی کارآمدترین سلاح است و این سلاح می تواند شکست ها و پیروزی ها را رقم بزند./880/پ202/ب1

نظر شما