شناسهٔ خبر: 22962922 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

گسترش کارآفرینی؛ از برنامه‎های اصلی کمیته قرآن ستاد دهه فجر همدان

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس تبلیغات شهرستان همدان بیان کرد: اعتبار موجود برای اشتغال‌زایی در استان ۱۵۰ میلیارد تومان است به منظور گسترش کارآفرینی در هر زمینه باید افرادی که در روستاها و شهرستانها توان اشتغال دارند اما بیکار هستند شناسایی شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از همدان، جواد حیدری رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان همدان امروز در جلسه کمیته قرآن و تشکلات فرهنگی مذهبی ستاد دهه فجر اظهار کرد: دهه‌ی فجر برای تک تک مردم اهمیت داشته و مورد استقبال آنها قرار می‌گیرد برگزاری محافل انس با قرآن در این دهه در شهرستانها از برنامه‌ی اصلی این کمیته است است.
وی با اشاره به برگزاری جشنواره‌ی قرآنی کودک و نوجوان بیان کرد: قطعا این جشنواره در سال جاری در شهرستانهای استان بهتر و پررنگ‌تر برگزار می‌شود.
حیدری راد اذعان کرد: اعزام گروه جهادگران به مناطق محروم یکی از برنامه‌های اصلی است چراکه شخصا شاهد انتظارات مردم شهرستان برای حضور مسئولان در مراسمات ایشان بوده‌ام.
داوود عباسی معاون فرهنگی و پژوهشی تبلیغات اسلامی استان همدان نیز با اشاره به برنامه‌های این دهه اظهار کرد: جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در سال جاری در ۱۳ عنوان برگزار خواهد شد،دیدار با خانواده‌ی شهدا و غبار روبی از مزار مطهرشان نیز بخشی از برنامه‌های آتی است.
وی با اشاره به برگزاری قرآن صاعد افزود: این مسابقه طرحی ۵ ساله از ادعیه‌ی صحیفه سجادیه است که امسال از دعای ۱تا۱۱ آن در روز ۱۳ بهمن ماه که روز قرآن است برگزار می‌شود، اداراتی که بیش از ۳۰ یا ۴۰ شرکت کننده داشته باشند خود محل برگزاری آزمون می‌شوند.
وی گفت: در سال جاری برای محافل قرآنی که در ۸ جلسه برگزار می‌شود اعزام نیرو و توزیع قرآن‌هایی ویژه‌ی ادارات و قرآن‌های اهدایی برای روستاها خواهیم داشت.
عباسی در پایان خاطرنشان کرد: جلسه‌ی پرسش و پاسخ شبهات قرآنی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین رضا محمدی کارشناس مذهبی برنامه پرسش و پاسخ شبهات در شبکه‌ی سراسری قرآن در ۲۶ آذرماه از ساعت ۸ الی ۱۲ در سالن شهید چمران دانشگاه بوعلی سینا برگزار می‌شود.

نظر شما