شناسهٔ خبر: 22962586 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

ارسال 185 اثر به دبیرخانه اجلاس نماز در همدان

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، حجت الاسلام سید مرتضی حسنی حلم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اجلاس نماز با محوریت نماز و فضای مجازی بزودی در همدان برگزار می شود

صاحب‌خبر - به گزارش روز دوشنبه ایرنا، حجت الاسلام سید مرتضی حسنی حلم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اجلاس نماز با محوریت نماز و فضای مجازی بزودی در همدان برگزار می شود هدف از برگزاری این اجلاس را ایجاد موج نماز در جامعه عنوان کرد.
وی با تاکید بر اینکه خطرات استفاده از فضای مجازی در این اجلاس گوشزد می شود افزود: علاوه بر تجلیل از برگزیدگان اجلاس نماز، اداره های برتر در زمینه اقامه نماز جماعت نیز تقدیر خواهند شد.
حجت الاسلام حسنی حلم خاطرنشان کرد: براساس ارزیابی های صورت گرفته 9 دستگاه اجرایی برتر در این زمینه تشویق می شوند.
وی به اقامه نماز اول وقت و جماعت در اداره ها تاکید کرد و گفت: دستگاه های اجرایی که نسبت به اقامه نماز جماعت کاهلی کنند تذکر
داده می شود.
وی همچنین از بی توجهی اعضای جلسات و همایش ها به اقامه نماز انتقاد کرد و افزود: در بسیاری از جلسه ها اذان ظهرپخش می شود اما جلسه همچنان ادامه می یابد که این امر پسندیده نیست.
حجت الاسلام حسنی حلم با اشاره به نفوذ و اثربخشی رسانه ها در ترویج اقامه نماز اول وقت گفت: رسانه های استان این موضوع را به نقد بکشند.
رئیس ستاد اقامه نماز به تقویت نماز جماعت در مدارس تاکید کرد و افزود: حمایت آموزش وپرورش از روحانیان و ائمه جماعات ضروری است.
وی یکی از راهکارهای در امان ماندن جوانان و نوجوانان در مقابل آسیب های اجتماعی را تقویت باورها و آمیزه های دینی دانست و یادآورشد: برپایی اینگونه جشنواره و اجلاس های نماز در تشویق و ترغیب به نماز بسیار اثرگذار است.
اجلاس نماز 23 آذرماه جاری نهمین دوره خود را در همدان تجربه می کند.
بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز به میزبانی استان هرمزگان 30 آذرماه در کشوربرگزار می شود.
7527/2087
خبرنگار: زهرا زارعی** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا

نظر شما