شناسهٔ خبر: 22962561 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مسئول انجمن بسیج هنرمندان استان یزد:

۷۰ شاعر در انجمن شعر بسیج هنرمندان یزد فعال هستند

R41376/P1494/S6,76/CT1 / R41376/P1494/S6,76/CT1

مسئول انجمن بسیج هنرمندان استان یزد از عضویت ۷۰ شاعر جوان در انجمن شعر بسیج هنرمندان استان یزد خبر داد.

صاحب‌خبر -

عالیه مهرابی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در یزد، از وضعیت شاعران جوان در استان و استقبال آن‌ها از شعر ابراز رضایت کرد و اظهار داشت: انجمن‌های ادبی و محافل نقد و بررسی شعر باعث پیشرفت شاعران جوان استان شده است.

مسئول انجمن شعر بسیج هنرمندان استان یزد فضای مجازی را گاهی تهدید برای شعر دانست و تصریح کرد: در عین حال اگر بتوان روش درست و صحیح استفاده کردن از این فضاها آموزش داده و آگاهی بخشی در این ارتباط انجام شود، مشکلی در زمینهٔ شعر نیز نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: متأسفانه امروزه شاعران به‌جای ارتقای سطح کیفی آثار خود، آن را به سلیقه مخاطبان مجازی که در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند نزدیک می‌کنند و که این امر به هنر ضربه می‌زند و به‌ نوعی فرعیات و حواشی جای تعالی هنر را می‌گیرد.

مهرابی در ادامه به فعالیت انجمن شعر بسیج هنرمندان در استان یزد اشاره کرد و گفت: در این سال‌ها با تشکیل انجمن شعر نخبه پروران اوج هنر سعی کردیم با برگزاری دوره‌های آموزشی، استعدادهای جوان را در این زمینه شناسایی کنیم که خوشبختانه اکنون بیش از 70 شاعر جوان عضو این انجمن هستند.

مسئول انجمن شعر بسیج هنرمندان استان یزد تشکیل انجمن‌های ادبی در شهرستان‌ها را از دیگر فعالیت‌های این انجمن عنوان کرد و افزود: این انجمن ادبی در شهرستان‌های ابرکوه، تفت و اردکان و میبد تشکیل‌شده و ان‌شاءالله امیدواریم که بتوانیم انجمن‌های ادبی بسیج را محفلی برای پویایی و تعالی شعر جوان قرار دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما