شناسهٔ خبر: 22962527 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

اقدامات ترامپ، طرح‌ریزی فتنه‌ای جدید در منطقه است

گروه سیاسی: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اقدامات رئیس جمهوری امریکا، در راستای طرح‌ریزی برای ایجاد فتنه‌ای جدید در منطقه است؛ فتنه‌ای که علیه کشورهای اسلامی صورت می‌گیرد، اما زوال و نابودی رژیم صهیونیستی را تسریع خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، سید دانیال محبی، استاندار، صبح امروز در نشست شورای معاونین استانداری، با اشاره به تصمیم ترامپ برای انتقال پایتخت غصبی رژیم صهیونیستی از تل‌آویو به بیت‌المقدس، گفت: این تصمیم دولت امریکا، اقدامی نابخردانه و خلاف قوانین بین‌المللی است.
وی ادامه داد: اقدامات رئیس جمهوری امریکا، در راستای طرح‌ریزی برای ایجاد فتنه‌ای جدید در منطقه است؛ فتنه‌ای که علیه کشورهای اسلامی صورت می‌گیرد، اما زوال و نابودی رژیم صهیونیستی را تسریع خواهد کرد.
استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: جامعه جهانی این تصمیم کاخ سفید که در حقیقت به معنای به‌رسمیت شناختن و تصاحب بیت المقدس توسط رژیم اشغالگر قدس است را نقض آشکار قطعنامه‌های بین المللی می‌داند.
وی افزود: چنین اقداماتی نشان می‌دهد که امریکا و حامیان منطقه‌ای آن، از شکست نظامی داعش سرخورده شده‌اند و به دنبال آن هستند تا فتنه‌ای جدید ایجاد شود تا شاید حیاتی دوباره برای اسراییل رقم بزند.
محبی اظهار کرد: بیت‌المقدس برای جهان اسلام بیش از هر چیزی اهمیت دارد؛ مسأله قدس، مسأله اول جهان اسلام است، فلذا مبارزه برای آزادی فلسطین باید اولین هدف مسلمانان قرار گیرد.
استاندار با بیان اینکه مبارزه برای آزادی قدس می‌تواند محور وحدت مسلمین باشد، خاطرنشان کرد: این تصمیم دولتمردان آمریکا روند شمارش معکوس زوال و نابودی رژیم جعلی صهیونیستی را سرعت می‌دهد و به فضل الهی این وعده به زودی زود تحقق می‌یابد.

نظر شما