شناسهٔ خبر: 22959997 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

بیش از ۵۰۰ هزار نسخه کتاب در پائیزه کتاب فروخته شد

در حالی که تنها دو روز تا پایان طرح پائیزه کتاب در مراکز استان‌ها باقی مانده در قالب این طرح بیش از ۵۰۰ هزار نسخه کتاب به بیش از ۲۱۲ هزار نفر فروخته شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ طرح پائیزه کتاب در تهران و مراکز ۲۰ استان تا دو روز دیگر به پایان می‌رسد، اما در مراکز استان‌های سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد، ایلام، کردستان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، آذربایجان غربی، قزوین، زنجان، لرستان و سمنان تا دوم دی ماه همچنان به کار خود ادامه می‌دهد.

کتابفروشی‌های «پردیس کتاب» از خراسان رضوی، «نشرثالث» از تهران، «شهرکتاب ساری» از ساری، «شهرکتاب مرکزی» از تهران، «نمایشگاه و فروشگاه محام» از اهواز، «شهر کتاب رشت» از رشت، «رشد (شعبه نادری)» از اهواز، «کتاب آبان» از خراسان رضوی، «رشد» از اهواز، «شهر کتاب هفت حوض» از تهران از بین ۸۲۴ کتابفروشی تاکنون جزو پرفروش‌ترین کتاب فروشی‌های طرح پائیزه کتاب شناخته شدند.

استان‌های تهران، اصفهان، قم، خراسان رضوی، فارس، کردستان، کرمان، آذربایجان شرقی، مازندران و یزد از بین ۳۱ استان مشارکت کننده در طرح پائیزه کتاب در فهرست برترین استان‌ها به لحاظ مشارکت تعداد بالایی از کتابفروشان قرار گرفتند.

اجرای طرح «پائیزه کتاب» با شعار «هر ورقش دفتریست...» از دوم آذر آغاز شده است. علاقه‌مندان و خریداران کتاب با همراه داشتن کارت ملی می‌توانند با مراجعه به کتابفروشی‌های عضو طرح از تخفیف ۲۰ تا ۲۵ درصدی خرید کتاب در این طرح تا سقف ۱۰۰ هزار تومان استفاده کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما