شناسهٔ خبر: 22959769 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

هدف نهایی آمریکا سیطره کامل صهیونیست‌ها بر تمامی سرزمین فلسطین است

نماینده جنبش جهاد اسلامی گفت: آمریکا قصد دارد با حمایت از اسرائیل، سیطره این رژیم را بر سرزمین فلسطین گسترش دهد.

صاحب‌خبر -

اقدام اخیر آمریکا تمام منطقه را مورد تهدید قرار داده/ هیچ دولت فلسطینی به وجود نخواهد آمدناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی مردم فلسطین در گفت‌وگو با خبرنگار تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره دلایل اهمیت پیدا کردن موضوع انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس اشغالی اظهار کرد: انتقال این سفارت و مطرح کردن این موضوع خطرات بسیاری را برای فلسطین، جهان عرب و اسلام دارد؛ آمریکا قصد دارد با طرح این موضوع؛ زمینه را برای هدف قرار دادن خاورمیانه فراهم کند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی افزود: هدف نهایی آمریکا و اسرائیل طبق طرح ترامپ این است که رژیم صهیونیستی بر تمامی سرزمین فلسطین سیطره داشته باشد.

وی درباره تأثیرات منفی دیگر طرح‌ آمریکا گفت: مردم قدس اشغالی امروزه در فقر شدید قرار دارند و اگر طرح آمریکا اجرایی شود وضع آنها بدتر خواهد شد و از سوی دیگر مطمئن باشید با طرح آنها شهرک‌های صهیونیستی افزایش خواهد یافت.

ابوشریف با اشاره به اینکه آمریکا قصد دارد مردم فلسطین را در برابر عمل انجام شده قرار دهد و آن چه که می‌خواهد را به آنها تحمیل کند، افزود: رژیم صهیونیستی تاکنون بر 60 درصد از مناطق کرانه باختری و قدس سیطره پیدا کرده و آمریکا قصد دارد با حمایت همه جانبه از این رژیم سیطره اسرائیل بر تمام فلسطین را کامل و این واقعیت را به ملت فلسطین تحمیل کند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی تصریح کرد: آمریکا همیشه از رژیم صهیونیستی حمایت کرده و با اقدام اخیر خود تمام منطقه و فلسطین را مورد تهدید قرار داده است.

وی درباره پروژه سازش، نتیجه آن و اینکه آیا آمریکا در این موضوع توانسته ناجی باشد، گفت: به اعتقاد من مسئله سازش پس از این اقدام آمریکا شکل نهایی گرفته؛ و مطمئن باشید که دیگر هیچ‌گاه دو دولت فلسطینی‌ و اسرائیلی‌ به وجود نخواهند آمد.

ابوشریف افزود: رژیم صهیونیستی با حمایت همه جانبه آمریکا، دولت فلسطینی را حذف کرده و ترامپ نیز قصد دارد با طرح خود این موضوع را به مردم فلسطین تحمیل کند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی درباره آینده پروژه سازش گفت: آینده صلح کاملا مشخص شده و سازش در آینده بی معنی خواهد بود؛ این موضوع حتی برای عرب‌هایی که توهم صلح را در سر می‌پروراندند نیز امروز مشخص شده است.

ابوشریف در بخش پایانی سخنانش خاطرنشان کرد: آمریکا و رئیس جمهور این کشور با مطرح کردن چنین طرحی قصد دارند پولی را به تشکیلات خودگردان فلسطین بدهند تا به اصطلاح وضع معیشتی مردم بهبود یابد، اما در واقع آنها می‌خواهند وضعیت مردم در فقر بماند تا هیچ فلسطینی حتی فکر تشکیل دولت در سرزمین‌های اشغالی را نکند.

انتهای پیام/

نظر شما