شناسهٔ خبر: 22958454 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

بازدیدرئیس کمیته المپیک ازمرکزتیم‌های ملی

کیومرث هاشمی و شاهرخ شهنازی، رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک روز گذشته با حضور در ستاد تدارکاتی بازی‌های آسیایی و المپیک که با توجه به اساسنامه جدید کمیته ملی المپیک به مرکز تیم‌های ملی تغییر نام و وضعیت داده، از بخش‌های مختلف آن بازدید کردند.

صاحب‌خبر -
مهر: کیومرث هاشمی و شاهرخ شهنازی، رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک روز گذشته با حضور در ستاد تدارکاتی بازی‌های آسیایی و المپیک که با توجه به اساسنامه جدید کمیته ملی المپیک به مرکز تیم‌های ملی تغییر نام و وضعیت داده، از بخش‌های مختلف آن بازدید کردند.

به گزارش سایت کمیته ملی المپیک، در این بازدید کیومرث هاشمی اظهار داشت: مرکز تیم‌های ملی به عنوان پایگاه اصلی ورزش کشور محل پیوند فنی با اردوی آماده سازی تیم‌های مختلف ورزشی و کادر فنی آنهاست که با هدف حمایت و پشتیبانی مطلوب از برنامه‌های آماده سازی کادر فنی تیم‌های ملی اعزامی به بازی‌های آسیایی و المپیک فعالیت می‌کند. هر چقدر این مرکز کار خود را بخوبی انجام دهد می‌توانیم با تیم‌های ملی قدرتمندتری در عرصه بین‌المللی ظاهر شویم.

در ادامه رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک طی بازدید از بخش‌های مختلف مرکز تیم‌های ملی با مسولین و کارمندان آن به گفتگو پرداخته و ضمن شنیدن مشکلات و درخواست‌های آنان ابراز امیدواری کردند تا عوامل این مرکز بتوانند کماکان در مسئولیت حساس و خطیری که دارند همچون گذشته موفق عمل کنند.

پس از بازدید از مرکز تیم‌های ملی، هاشمی و شهنازی، رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک به اردوی تیم ملی بوکس که در سالن کناری مرکز تیم‌های ملی تمرین می‌کنند رفته و با کادر فنی و مشتزنان آن به گفتگو پرداختند.

در ابتدای این دیدار اکبر احدی، سرمربی تیم ملی بوکس گزارشی از روند دعوت مشتزنان به اردو و تمرینات آماده سازی آنها و میانگین سنی پایین و جوان بودن تیم پرداخت و ابراز امیدورای کرد بتوانند با همین نفرات جوان در بازی‌های آسیایی اینچئون از اعتبار بوکس ایران دفاع کنند.

در این بازدید کیومرث هاشمی گفت: متاسفانه انتخابات کمیته ملی المپیک نزدیک به 15 ماه دیر تر از زمان خود برگزار شده لذا حال باید با یک برنامه ریزی فشرده به فکر آماده سازی تیم‌های ملی اعزامی به بازی‌های آسیایی اینچئون و المپیک نوجوانان باشیم؛ بخصوص که با توجه به نتایجی که  در دوره قبل گرفتیم انتظارت بسیار بالا رفته و از طرفی شرایط هم کمی متفاوت‌تر از گذشته شده است. به هر حال باید با تمام قوا و قدرت و پرهیز از حاشیه سازی و با کمک مجموعه ورزش کشور اعم از وزارت ورزش جوانان، کمیته ملی المپیک و فدراسیون‌های ورزشی با تمام توان به مصاف رقبای آسیایی رفته و انتظارت بجای مردم را برآورده کنیم.

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: به همین دلیل ضمن حمایت از تیم ملی بوکس و تمامی تیم‌های ملی انتظار داریم تمام تمرکز و توان خود را بر روی موفقیت در این بازی‌ها گذاشته و کمیته ملی المپیک هم هر آنچه در توان دارد برای رفع کمبودها به کار خواهد برد.

همچنین شاهرخ شهنازی، دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن اشاره به این موضوع که بوکس ایران تاریخ درخشانی دارد اظهار داشت: بوکس ایران از گذشته‌های دور جزو قدرت‌های قاره آسیا بوده و نفراتی همچون هویت دوست و دیگر قهرمانان را داشته که با حضور در رینگ لرزه بر اندام حریفانشان می‌انداختند. الان هم بوکس ایران یکی از قدرت‌های مطرح آسیاست و از پتاسیل بالایی برخودار است.  این را گفتم تا مشتزنان جوان بدانند این رشته چه گذشته خوبی دارد و برای موفقیت و دفاع از این افتخارات چه مسئولیت سنگینی دارند.

شهنازی خطاب به ملی پوشان بوکس گفت: اولین رمز موفقیت ورزشکاران در چنین سطحی خود باروی است و با توجه به کادر فنی و گذشته بوکس ایران قطعا با تلاش و پشتکار و اعتماد به نفس یالا می توانید برای ورزش کشورمان در بازی‌های آسیایی اینچئون افتخار آمیز باشید.

اصغر رحیمی و حسن مسجدی در این بازدید رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک را همراهی کردند.

نظر شما