شناسهٔ خبر: 22958277 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رژیم صهیونیستی بار دیگر نوار غزه را مورد حمله قرار داد

تهران - ایرنا - توپخانه و نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز (سه شنبه) برخی مناطق غیر نظامی و مواضع نیروهای مقاومت در جنوب و شمال نوار غزه را هدف حملات خود قرار دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری 'فلسطین الیوم'، رژیم اشغالگر قدس مدعی شد که این حملات در پاسخ به موشک شلیک شده توسط نیروهای فلسطینی از داخل نوار غزه به 'شورای منطقه ای اشکول' در سرزمین فلسطین اشغالی صورت گرفته است.
منابع وزارت بهداشت فلسطین اعلام کردند که حمله هوایی و توپخانه ای ارتش صهیونیستی به نوار غزه، تلفات جانی در میان شهروندان فلسطینی نداشته است.
'اویخای ادرعی' سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد: حمله توپخانه ای و هوایی امروز به مواضع گروه های فلسطینی در پاسخ به موشکی بود که به منطقه باز شورای منطقه ای اشکول شلیک شده است .
رژیم صهیونیستی در ادامه ادعاهای خود، 'جنبش حماس' را مسئول پیامدهای حملات نیروهای مقاومت به این رژیم دانست.
'دونالد ترامپ' رئیس جمهوری آمریکا در تصمیمی نابخردانه چهارشنبه گذشته قدس را پایتخت اسرائیل اعلام کرد که موجب خشم فلسطینیان و دیگر مسلمانان جهان و در پی آن آغاز انتفاضه سوم فلسطینیان توسط نیروهای مقاومت فلسطین شد.
به دنبال خشم مسلمانان جهان و اعتراضات گسترده فلسطینیان به این تصیمیم رییس جمهوری آمریکا، در چند روز گذشته ارتش صهیونیستی در چندین نوبت نوار غزه را هدف حملات خود قرار داده است .
خاورم**1453**1651
مترجم: آمنه دهقان- انتشاردهنده:مسعودجعفریان

انتهای پیام /*

نظر شما