شناسهٔ خبر: 22957926 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ماجرای قرارداد علی کریمی با استقلال

یکی از مدیران استقلال در مورد عقد قرارداد با علی کریمی اسطوره پرسپولیسی‌ها توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

داستان قرارداد علی کریمی با استقلالبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کامران منزوی سرپرست اسبق استقلال درباره عقد قرارداد داخلی با علی کریمی گفت: با علی کریمی قرارداد بستم و هنوز هم این قرارداد را دارم و در منزل یکی از کارمندان باشگاه موجود است.

او ادامه داد: علی کریمی قراردادی به مبلغ ۵ میلیون تومان با ما امضاء کرد. در نهایت قرارداد با کریمی بسته شد و شیرینی هم خوردیم و دست دادیم. همچنین به او اعلام کردم که آیا بابت عقد قرارداد پولی می‌خواهد یا خیر که او گفت: خیر. حتی به او گفتم که پول موجود است، اما او بدون گرفتن پولی قراردادش را امضاء کرد.

سرپرست اسبق استقلال بیان کرد: تنها نقطه تاریک این بود که کریمی پول نگرفت. سپس به بازی سالنی رفتیم و با توجه به اتفاقاتی که در آنجا رخ داد و از طرفی هم هواداران استقلال که نمی‌دانستند علی کریمی بازیکن تیمشان است با او درگیر شدند چرا که ما در آن زمان، عقد قرارداد‌، آن را افشا نمی‌کردیم. با تمام این اتفاقات ما هم در آن سالن حضور داشتیم، اما نمی‌توانستیم به هواداران بگوییم که ما یک ستاره پیدا کردیم و این کار‌ها را نکنید و او را نزنید. در نهایت علی رفت و در آخر شد علی کریمی.

انتهای پیام/

درگیری هواداران استقلال با علی کریمی

نظر شما