شناسهٔ خبر: 22955536 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

مشروح برنامه نود شب گذشته

دعوا بالا گرفت / چه کسی حرف خود را تکذیب کرد؟!

برنامه نود از ساعت ۲۲:۴۰ دیشب روی آنتن شبکه سوم سیما رفت و بامداد امروز به پایان رسید. در این برنامه موضوعات مختلف فوتبال تشریح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین ، برنامه نود از ساعت ۲۲:۴۰ روی آنتن شبکه سوم سیما رفت.

*سوال نظرسنجی این هفته برنامه نود

*خلاصه‌ای از آیتم‌هایی که قرار است در برنامه ۹۰ پخش شود روی آنتن رفت.

ماجرای وسوسه ورود به فوتبال برای ثروتمندان
جریمه مالی سنگین دیگر برای پرسپولیس، سکونشین گران قیمت قرمز‌ها را با خطر کسر امتیاز مواجه کرد
۱۳ سال پس از پایان جدال خونین سپاهان و استقلال و مرور این مسابقه عجیب از زبان مرد منزوی شده فوتبال

*فردوسی پور با انتقاد از مسئولان فدراسیون فوتبال نسبت به دعوت روسای هیئت‌های فوتبال استان‌ها و خانواده آن‌ها به کیش اعلام کرد چه لزومی وجود دارد داوران لیگ برتر و لیگ دسته اول که از ابتدای فصل یک ریال هم حقوق دریافت نکرده اند با هزینه شخصی راهی جزیره کیش شوند و در کلاس‌های توجیهی شرکت کنند. البته فردوسی پور دعوت خانواده رئیس هیئت‌های فوتبال به کیش را بی ارتباط به مجمع آتی فدراسیون فوتبال ندانست.

جالب اینجاست برای حضور در کلاس‌های دانش افزایی از داوران بین المللی دعوت نشده است.

*با اعلام عادل فردوسی‌پور، سروش رفیعی مهمان هفته آینده برنامه ۹۰ خواهد بود.

*سید جلال حسینی درصدر جدول بهترین بازیکنان نیم فصل لیگ برتر از نظر برنامه ۹۰ قرار گرفت.

*دیدار پارس جنوبی جم و سیاه جامگان به عنوان نخستین بازی هفته پانزدهم لیگ روی آنتن رفت.

پار س جنوبی با هشت پنالتی، پنالتی گیرترین تیم این فصل است
پارس جنوبی پس از ۳۹۷ دقیقه به گل رسید.
حسین پورامینی هفتمین پنالتی زن این فصل پارس جنوبی است که موفق شد طلسم گل نشدن پنالتی‌های این تیم را بشکند.
سیاه جامگان در ۹ بازی اخیرش هشت بار شکست خورده و تنها یک بار موفق به گلزنی شده است.
دیدار با پارس جنوبی دوازدهمین بازی بود که سیاه جامگان در کسب پیروزی ناکام ماند.

*خلاصه دیدار تراکتورسازی- فولاد پخش شد.

*خلاصه دیدار سایپا و پیکان روی آنتن رفت.

علی دایی در ۱۳ تقابل اخیرش با مجید جلالی تنها یک بار شکست خورده است.
سایپا پس از ۶ سال پیکان را شکست داد.
پیکان در ۳ هفته اخیر گل نزده است.
عملکرد سینوسی علی دایی در سایپا سبب شده این تیم در رتبه پنجم جدول قرار گیرد.
فولاد با ۱۰ بازی بدون شکست رکوددار لیگ هفدهم است.
سیاه جامگان از ابتدای لیگ پانزدهم با ۶ بار تغییر سرمربی رکودددار است.

*پس از پخش این ۳ بازی آیتم ۹۰ درجه پخش شد.

*در ادامه کلیپ هفته پخش شد.

*ترین‌های هفته

برترین حرکات

مهدی قائدی (استقلال) حسین کامیاب (سایپا) محمدرضا حسینی (۲ بار- ذوب آهن) رضا اسدی (سایپا) حسین ابراهیمی (سپیدرود) سعید آقایی (سپاهان) محمد ستاری (ذوب آهن) رضا جبیره (صنعت نفت) محمدرضا خلعتبری (پدیده) میعاد یزدانی (سیدرود) مهدی قائدی- سرور جپاروف(استقلال) رضا کرملاچعب (استقلال خوزستان) علی دشتی (پارس جنوبی) خسرو حیدری (استقلال) گادوین منشا (پرسپولیس) جلال علی محمدی (سپاهان) لوسیانو پریرا (صنعت نفت)

نجات هفته

اکبر ایمانی (پدیده)

تیر دروازه هفته

اکبر صادقی (پدیده)

کار تیمی هفته

ذوب آهن

پاس گل هفته

فرشید اسماعیلی (استقلال)

مهار هفته

حامد لک (فولاد)

گل هفته

صابر حردانی (فولاد)

*حمیدرضا آصفی، مشاور بین الملل فدراسیون فوتبال درباره بحث میزبانی تیم‌های ایرانی از عربستانی در کشور ثالث اظهار کرد: این بحث سابقه ۲ سال مذاکره و تلاش دارد و اینگونه نیست که تاج و کفاشیان از جلسه کمیته اجرایی برداشت بد کرده باشند. از زمانیکه سعودی‌ها بازی درآوردند هفته‌ای یک تا ۲ جلسه برگزار کردیم.

در تاریخ ۹ نوامبر برای هماهنگی از چهار کشور ایران قطر عربستان و امارات دعوت شد تا مشخص شود بازی‌ها باید به چه شکلی برگزار شود و فضا در این جلسه به این صورت رفت که بازی‌ها باید به صورت رفت و برگشت برگزار شود. رئیس این جلسه از قطر و چین ناظر بود.

در آن جلسه فضا کاملا به نفع ایران بود، اما وقتی من با دوستان وزارت خارجه صحبت کردم اعلام کردند طبق صحبتی که با سفیران ما داشتند اعلام کردند تمام کشور‌های حاضر در کمیته مسابقات از میزبانی ایران رضایت دارند.

پس از این جلسه روزنامه عکاظ عربستان به تصمیم AFC اعتراض کرد و گفت: این نهاد مقابل ایران تعظیم کرد. اینفانتینو هم ضمن تبریک به ایران اعلام کرد تمام بازی‌ها باید به صورت رفت و برگشت برگزار شود؛ بنابراین تاج و کفاشیان بدون دلیل نگفتند که AFC به سود ایران رای داده است.

کلیات رای اولیه به سود ایران بوده است و ما اعتقاد داریم عربستانی‌ها مشکل دارند که نمی‌توانند به ایران، قطر یا سوریه بروند. نام ایران دربیانیه کمیته اجرایی نیامده بود، اما همچنین چیزی نیست که AFC نمایندگانش را به ۳ کشور اعزام کند. تمام شواهد و قرائن نشان از پیروزی ایران در کمیته اجرایی و جلسه هماهنگی دارد، اما اینکه دبیر کل اعلام‌کرده باید بازی‌ها در کشور ثالث برگزار شود را دلیل دارد. به کفاشیان گفته بودند نام ایران در بیانیه ثبت می‌شود، اما با شیطنت این کار را انجام ندادند. از AFC درخواست کردیم رای صریح را به ما اعلام و انشا کنند، اما از آنجاییکه این نهاد تحت تاثیر عربستانی‌ها قرار گرفته است این رای پس از یک هفته به ایران ابلاغ نشده است. شیخ سلمان بحرینی است و تحت تاثیر لابی و نفوذ عربستانی هاست. من نمی‌دانم چه کسی به کفاشیان اعلام کرده نام ایران در بیانیه سهوا جا افتاده است. نمی‌توانم بگویم رای به سود ایران ابلاغ می‌شود چراکه طرف مقابل نفوذ و پول دارد و به همین دلیل AFC را تحت فشار می‌گذارد. اگر رای ابتدایی به سود عربستانی‌ها بود روزنامه‌های این کشور به AFC حمله نمی‌کردند.

آصفی تصریح کرد: بحث سر این نیست که چه کسی اشتباه کرده و سوء برداشت داشته است. همه باید برای دفاع از حقوق ایران کار کنیم. یک سال و نیم این موضوع را پیگیری می‌کنیم و از وزارت خارجه کمک گرفته ایم. ما و سعودی‌ها در یک طرف نیستیم چراکه رئیس AFC بحرینی است و به سمت عربستانی‌ها می‌رود. حتی عربستانی‌ها با وجود وضعیت فعلی در سازمان ملل محکوم نمی‌شوند. نامه کمیته اجرایی را حفظ هستم و اعتقاد دارم حضور نماینده‌های عالی رتبه AFC هم به سه کشورباز می گردد و هم چهار کشور. با عربستانی‌ها نمی‌توانیم صحبت کنیم، اما در دادگاه CAS بحث را پیگیری می‌کنیم. فکر نکنید دوستانی که در جلسه حضور داشتند هول شدند یا سوء برداشت کرده اند چراکه در غیر این صورت اعضای کمیته اجرایی و اینفانتینو به کفاشیان تبریک نمی‌گفت. اگر روزنامه‌های عربستانی در واکنش به خبر رسانه‌های ایرانی قصد حمله به AFC را داشتند می‌گفتند ایرانی‌ها دروغ می‌گویند و ما برنده شده ایم. دبیر کل AFC بیشتر از ۱۰ روز بعد از صدور بیانیه صحبت کرد و این امر نشان می‌دهد سعودی‌ها از تمام ابزارشان برای لغو بیانیه استفاده کرده اند. هنوز چیزی به ما ابلاغ نشده است. این موضوع زیاده خواهی سعودی هاست و باید رسانه‌ها هم کمک کنند تا از حقمان دفاع کنیم. اگر رای به سود ایران ابلاغ نشود حقمان را در دادگاه CAS پیگیری می‌کنیم و با سایر اعضای AFC وارد مذاکره می‌شویم.

*علی کفاشیان در ارتباط تلفنی با برنامه نود درباره میزبانی یا برگزاری مسابقات نمایندگان ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: رای کمیته مسابقات AFC به نفع ما بود و اینفانتینو این اتفاق را به من تبریک گفت، چراکه کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز این موضوع را پذیرفته است. اسم ایران به این دلیل در بیانیه کمیته اجرایی AFC ذکر نشد که دستور جلسه درباره پرونده عربستان و امارات با قطر بود، اما قانون لغو بازی در زمین بی طرف به صورت کلی و برای تمام کشور‌ها مصوب شد.

او ادامه داد: قرار بود AFC رای را ابلاغ کند، اما هفت، هشت روز است این کار را نکرده که این اتفاق نشان می‌دهد منافع عربستان به خطر افتاده است. مطمئنا عربستانی‌ها سعی در تغییر رای کنفدراسیون فوتبال آسیا دارند که در صورت این اتفاق ما موضوع را با رئیس فیفا در میان می‌گذاریم. بعید می‌دانم با این اتفاقات تیم‌های عربستانی برای بازی با نمایندگان کشورمان به ایران بیایند. عربستانی‌ها از قدرت و لابی‌های زیادی بهره می‌برند و شک نکنید شیخ سلمان را تحت فشار می‌گذارند.

*خلاصه دیدار استقلال و سپاهان پخش شد.

استقلال سرانجام مانند تمام تیم‌های دیگر لیگ از روی ضربات ایستگاهی موفق به گلزنی شد.
استقلال در ۱۴ بازی اخیر خانگی اش تنها یک بار شکست خورده است.
سپاهان در پنج بازی اخیر خارج از خانه چهار بار شکست خورده است.
استقلال برای نخستین بار در این فصل در یک بازی ۳ گل زد.

*آنالیز دیدار استقلال-سپاهان با مباحثی مانند تغییرات محسوس استقلال در زمان سرمربیگری شفر نسبت به دوران منصوریان، عملکرد عالیحسین حسینی در مقایسه با مهدی رحمتی و فرصت سوزی‌های متعدد سپاهانی‌ها روی آنتن رفت.

* خداداد عزیزی درباره برگزاری دیدار تیم ستارگان ۹۸ با منتخب کرمانشاه که قرار است با همت مجموعه امام رضایی‌های آستان قدس رضوی کرمانشاه در زمین چمن‌ سرپل ذهاب برگزار شود توضیحاتی ارائه کرد.

طبق اعلام عزیزی علی دایی و احمدرضا عابدزاده در این بازی شرکت نمی‌کنند، اما سایر ستارگان تیم ۹۸ در این بازی خیریه حضور دارند.

سپاهان با ۷ گل خورده از پشت محوطه جریمه رکورددار در این زمینه است.

*در ادامه گفت و گوی جالب محمدحسین میثاقی با کامران منزوی معاون اسبق باشگاه استقلال پخش شد.

او ادعا کرد مجاهد خذیراوی را از دستشویی باشگاه پرسپولیس به استقلال آورده است، اما در پرونده انتقال مهدی مهدوی کیا، مهرداد میناوندو علی کریمی از پرسپولیس شکست خورده است.

منزوی همچنین اعلام کرد خذیراوی از بارسلونا پیشنهاد داشته است.

منزوی گفت: با علی کریمی قرارداد ۵ ساله بستم و حتی شیرینی هم خوردیم. حتی به او اعلام کردم پول می‌خواهی که قبول نکرد، اما پس از این اتفاق در جریان بازی داخل سالن فتح و استقلال هواداران استقلال با کریمی درگیر شدند و در پایان بازی صادق درودگر و امیر عابدینی برای انتقال کریمی به پرسپولیس توافق کردند.

در ادامه منزوی به بیان خاطراتش از بازی جنجالی استقلال- سپاهان در آذر ۱۳۸۳ که در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد پرداخت.

منزوی درباره اشخاص زیر از یک کلمه استفاده کرد:

ناصر حجازی: همچنان عاشقش هستم
امیرقلعه نویی: عالی است، اما باید در رفتارش تجدید نظر کند
علیرضا منصوریان: نمی‌خواهم درباره منصوریان صحبت کنم
علی فتح‌الله زاده: عشق من است

او در پایان گفت: فوتبال به نوعی نسبت به سال‌های پیش تفاوت کرده است. اکنون نمی‌توانید ۲ نفر فوتبالی را در یک‌اتاق کنار هم قرار دهید.

*صادق درودگر در تماس تلفنی با برنامه ۹۰ اظهارات کامران منزوی را تکذیب کرد.

*آیتمی از برترین ضربات ایستگاهی پنج سال اخیر فوتبال ایران پخش شد.

سرور جپاروف (استقلال به سپاهان)
ابراهیم شکوری (سایپا)
مازیار زارع (ملوان به سپاهان)
روح الله سیف اللهی (سیاه جامگان به پرسپولیس)
احسان حاج صفی (سپاهان به سیاه جامگان)
جاسم کرار (صنعت نفت به سپاهان)
پیام صادقیان (پرسپولیس به نفت تهران)
امید ابراهیمی (استقلال به سایپا)
رسول علیزاده (گسترش فولاد به ذوب آهن)
میلاد میداوودی (سایپا به گسترش فولاد)

*سید حسین حسینی (استقلال) سید جلال حسینی (پرسپولیس) موسوی (گسترش فولاد) احسان پهلوان (ذوب آهن) امید ابراهیمی (استقلال) مگنو باتیستا (صنعت نفت) حسین پورامینی (پارس جنوبی) سرورجپاروف (استقلال) کی روش استنلی (ذوب آهن) علی علیپور (پرسپولیس) ترکیب تیم‌منتخب هفته پانزدهم را تشکیل دادند.

* مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به صحبت‌های مطرح شده در برنامه اعلام کرد هرگز نگفته اگر مشکل میزبانی حل نشود تیم‌های ایرانی از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کنار می‌کشند و این مصاحبه را تکذیب کرد.

*پیروز سیف الله پور کارشناس داوری برنامه ۹۰ بود.

*آنالیز داوری دیدار پارس جنوبی- سیاه جامگان

ادامه بازی پس از حرکت مدافع پارس جم روی مهاجم سیاه جامگان درست بود.
برخورد عین افشار با مهاجم پارس پنالتی نبود.
برخورد توپ به دست مدافع سیاه جامگان پنالتی نبود و داور تصمیم درستی گرفت.
حسن اکرمی باید پیش از صحنه پنالتی برای پارس جنوبی خطای مدافع سیاه جامگان روی علی دشتی را پنالتی اعلام می‌کرد که این کار را انجام نداد، اما او به اشتباه تنه به تنه شدن بازیکن سیاه جامگان با پور امینی را پنالتی گرفت.
روح الله سیف اللهی به دلیل خطای محرز روی هافبک پارس جنوبی باید از داور کارت زرد دوم را دریافت می‌کرد که اکرمی اعتقادی به این امر نداشت.

*آنالیز داوری دیدار استقلال- سپاهان

داور باید به علی کریمی به دلیل خطای شدید روی امید ابراهیمی کارت قرمز مستقیم می‌داد.
حسن جعفری به دلیل خطای شدید روی امید نورافکن باید از فغانی کارت زرد می‌گرفت.
تصمیم داور بازی برای لغو تصمیم آفساید کمک داور از علی قربانی و اعلام گل سرور جپاروف صحیح بود.

* خلاصه دیدار سپیدرود و پرسپولیس روی آنتن رفت.

علی علیپور ۷ گل در ۶ بازی لیگ
پرسپولیس ۷ پیروزی و یک تساوی در بازی‌های خارج از خانه
پنجمین شکست پیاپی سپیدرود
ششمین کلین‌شیت متوالی پرسپولیس

پرسپولیس ابتدای لیگ چهاردهم ۵۵ امتیاز از سپاهان کمتر داشت، اما اکنون با ۸۴۲ امتیاز و سه امتیاز اختلاف با سپاهان بالاتر از این تیم در رتبه دوم قرار گرفته است.

استقلال با ۸۹۵ امتیاز صدرنشین جدول کلی تاریخ لیگ برتر است.

*بحث پرونده شکایت آنتونی گولچ از پرسپولیس در ادامه روی آنتن رفت.

حسین هدایتی در این کلیپ پرسید من برای قرارداد گولچ ۲۰۰ هزار یورو به پرسپولیس پرداخت کردم، اما تنها ۳۰ هزار یورو به او پرداخت شده است. ۱۷۰ هزار یورو کجا رفت؟ مردم به من ایراد می‌گیرند چرا بی حساب و کتاب به تیم محبوبم پول داده ام؟

طبق بررسی‌های برنامه ۹۰ مشخص شد این پول در آخرین ساعات یک تیر ۱۳۹۵ به ترکاشوند تحویل داده شده و مسئولان باشگاه پرسپولیس صبح دوم تیر با گولچ قرارداد بسته اند.

البته باشگاه پرسپولیس از پرداخت ۱۰۰ هزار یورو به شریف تیراسپول مولداوی برای رضایت نامه گولچ خودداری کرد تا اکنون مجبور شود با احتساب غرامت‌های ناشی از این قرارداد ۵۲۳ هزار یورو به او و باشگاه مولداویایی پرداخت کند.

*علی اکبر طاهری، مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس روی خط برنامه ۹۰ آمد.

او گفت: باید قهرمانی نیم فصل را به هواداران پرسپولیس تبریک بگویم و امیدوارم این روند با قهرمانی‌های بعدی تداوم یابد. به خانوادهکوهنوردان اشترانکوه هم تسلیت می‌گویم. متاسفانه دیروز عنوان کردند ۶۱ میلیارد تومان از اموال دارایی‌های پرسپولیس مفقود شده است، جای تاسف دارد این موضوع اگر حسابرس‌های قانونی باشگاه متوجه چنین مسئله‌ای نشوند. در ارتباط با پرونده گولچ جای تاسف دارد، اخلاق به جایی برسد که برخی مطالب غیر واقعی گفته شود و دوستان باید در آن دنیا پاسخگوی حرفهایشان باشند. هواداران زیادی به ما کمک کردند که برخی از آن‌ها علاقه‌ای به رسانه‌ای شدن نامشان نداشتند. باشگاه پرسپولیس به دلیل شکایت کشتی گیرانش حدود یک میلیارد تومان محکوم شده بود که قرار بود هدایتی خرج این تیم‌ها را بدهد که این امر اتفاق نیفتاد. سند شماره ۲۰ باشگاه پرسپولیس نشان می‌دهد ۲۰۰ هزار یورو مذکور به حساب باشگاه پرسپولیس واریز شده است. هدایتی چند ماه پیش از تاریخ یک تیرماه تعهد کرد ۳۰ درصد مبلغ قرارداد بازیکنان جدید را پرداخت می‌کند.

*حسین هدایتی هم در تماس با برنامه ۹۰ تصریح کرد: باید از زحمات طاهری برای پرسپولیس تشکر کنم. در تاریخ یک تیر من حامی مالی پرسپولیس نبودم، اما طاهری، ترکاشوند و خبیری گفتند این بازیکن باکیفیت است و در آسیا به قهرمانی رسیده است؛ بنابراین اگر در شب یک تیر ۲۰۰ هزار یورو پرداخت نشود ، نمی‌توانیم این بازیکن را جذب کنیم. من برای هر بازیکن به صورت جداگانه پول می‌دهم و برای گولچ هم ۲۰۰ هزار یورو پرداخت کردم.

*خلاصه دیدار استقلال خوزستان-صنعت نفت روی آنتن رفت.

تیم‌های ویسی در چهار بازی اخیر مقابل صنعت نفت گل نزده اند
عبدالله ویسی تاکنون نتوانسته است صنعت نفت را شکست دهد.

*خلاصه دیدار ذوب آهن و نفت تهران پخش شد.

امیر قلعه نویی در چهار بازی آخرش مقابل نفت به پیروزی رسیده است.
نفت در ۵ بازی اخیر خارج از خانه اش شکست خورده است.
نفت در ۵ بازی اخیر تنها یک گل به ثمر رسانده است.

*خلاصه دیدار پدیده مشهد و گسترش فولاد روی آنتن رفت.

اولین بازی پیروزی گسترش فولاد مقابل پدیده در مشهد
گسترش در ۵ بازی اخیر چهار پیروزی به دست آورده است.
پدیده بدای نخستین بار در بازی‌های خانگی لیگ هفدهم موفق به گلزنی نشد.
تیم‌های عبدالله ویسی به جز لیگ پانزدهم در چهار فصل اخیر همواره جزء سه خطوط دفاع ضعیف لیگ بوده اند.

*آنالیز داوری دیدار استقلال خوزستان- صنعت نفت

در صحنه پنالتی صنعت نفت توپ به دست مدافع استقلال برخورد کرد و پنالتی درست بود
برخوردی بین مدافع صنعت نفت و مهاجم استقلال انجام نشد
مدافع استقلال خوزستان پشت پای پریرا را نزد و ادامه بازی درست بود

*آنالیز داوری دیدار پدیده- گسترش فولاد

امین قاسمی نژاد با خطای مدافع گسترش متوقف نشد و تصمیم کوپال ناظمی برای ادامه بازی درست بود.
ضربه محمد قاضی به دست ادسون هنریکه برخورد کرد و اعلام پنالتی درست بود
مهاجم پدیده بزرگ نمایی کرد و پنالتی نبود
در صحنه گل دوم گسترش پیمان بابایی در آفساید نبود و گل درست بود.

*از ۹۰ تا ۹۰ با آیتم هایی، چون انتخاب سیاوش اکبرپور به عنوان کمک مربی سیاه جامگان، برکناری علی نظر محمدی و انتخاب امیدرضا روانخواه به عنوان سرمربی جدید سپیدرود رشت، کسر ۶ امتیاز از پدیده به دلیل شکایت زوران کنزوویچ از سوی کمیته انضباطی فیفا، سفر گروهی از خیرین به کرمانشاه و ترتیب یک بازی خیریه برای کودکان بی سرپرست در زلزله اخیر، حضور سوشا مکانی در صنعت نفت، درگذشت مجتبی خادمی پیشکسوت فوتبال خوزستان پخش شد.

*در ادامه عملکرد لژیونر‌ها در هفته اخیر روی آنتن رفت.

*طولانی‌ترین زمان بسته نگه داشتن دروازه مربوط به استقلال است که در لیگ چهارم موفق شد ۷۱۷ دقیقه دروازه اش را بسته نگه دارد.

* کیومرث بیات، مالک جدید باشگاه سپیدرود درباره تغییر و تحولات کادرفنی این تیم بیان کرد: من یک حق انتخاب داشتم و برهمین اساسسیمائو سیلمار ۴۶ ساله که کارنامه روشنی در رده‌های پایه فوتبال برزیل و امارات دارد فردا به ایران می‌آید و مربیگری سپیدرود را برعهده می‌گیرد. امید روانخواه مربی سپیدرود بوده است و با ما قرارداد دارد به همین دلیل تصمیم گرفتم با تغییر نظرم روانخواه را به عنوان سرمربی انتخاب کنم. ما با سیمائو به عنوان مربی قرارداد بستیم. از آنجاییکه هم که فرهاد کاظمی به عنوان رفیق قدیمی من تخصص بالایی در نجات تیم‌ها دارد از او خواستیم برای مدیریت فنی به من کمک کند. به هیچکس اجازه نمی‌دهم در کارم دخالت کند، اما تعجب می‌کنم عوامل سایت باشگاه سپیدورود که از من حقوق می‌گیرند چگونه عکس دیدار با پرسپولیس را به عنوان تجمع اعتراضی هواداران برای برکناری نظر محمدی کار می‌کند؟

*خلاصه دیدار پرسپولیس- صنعت نفت پخش شد.

تقابل برانکو و کمالوند تاکنون مساوی نشده است
پرسپولیس با ۲۷ گل زده برترین خط حمله نیم فصل را در اختیار گرفت.
کمالوند با پنج شکست مقابل برانکو رکورددار مربیان لیگ برتری شد.
پرسپولیس در هفت بازی اخیرش کلین شیت کرده است.
پرسپولیس در چهار بازی از ۵ بازی اخیر خود به پیروزی رسیده است.‌

*ترین‌های هفته هشتم

مهدی زبیدی (پارس جنوبی) آرش افشین (۲ بار- فولاد) محمد نزهتی (سپیدرود) ربیع عطایا (ذوب آهن) فرشید اسماعیلی (استقلال) مهدی کیانی (۲ بار- تراکتورسازی) وحید امیری (پرسپولیس) حسین ابراهیمی (سپیدرود) مهدی مومنی (پیکان) وحید عسگرپور (استقلال خوزستان) بختیار رحمانی (پیکان) مهرداد محمدی (سپاهان) مهران موسوی (پیکان)

*تیر دروازه هفته

ساسان انصاری (سپاهان)

*کار تیمی هفته:

تراکتورسازی

*موقعیت از دست رفته هفت

ژوائو رودریگوئز (سپاهان)

*پاس گل هفته:

صادق بارانی (پیکان)

*مهار برتر هفته

حامد لک (فولاد)

*گل برتر هفته:

داریوش شجاعیان (استقلال)

*آنالیز داوری

استفاده بیرانوند از کلاه نامتعارف خلاف قانون بازی بود
حرکت مگنو باتیستا روی کمال کامیابی نیا خطا نبود.

*علی نظرمحمدی درباره برکناری اش از هدایت سپیدرود گفت: پس از بازی سپیدرود و پرسپولیس، بیات در رختکن به بازیکنان و کادرفنی تبریک گفت و اعلام کرد لعنت بر افرادی که علی نظرمحمدی را باور ندارند. من می‌خواهم به نظرمحمدی امکانات بدهم و از او حمایت کنم، اما بنده برای بازگذاشتن دست مالک باشگاه استعفا کردم که رد شد. در روز‌های آتی هم به همراه مدیر رسانه و سرپرست سپیدرود با بیات جلسه گذاشتم و قرار شد تیم تقویت شود که او شب گذشته در صفحه مجازی اش مرا از سرمربیگری سپیدرود برکنار کرد. به هر حال مسعود رهنما، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان اعلام‌کرد فردا در این باره نشستی را برگزار می‌کنیم و امیدوارم هر اتفاقی که رخ می‌دهد به صلاح سپیدرود باشد.

*یک میلیون و ۹۷۳ هزار نفر در نظرسنجی این هفته برنامه نود شرکت کردند که بیش از ۵۸ درصد به گل علی علیپور مقابل گسترش فولاد به‌ عنوان بهترین گل نیم‌فصل اول رای دادند.

*برنامه نود ساعت ۰۲:۳۰ بامداد روز سه‌شنبه، به پایان رسید.

نظر شما