شناسهٔ خبر: 22955384 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

محور اصلی مقاومت گوش‌به‌فرمان ولایت بودن

مسئول نماینده، ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: محور اصلی مقاومت گوش‌به‌فرمان ولایت بودن است، در محور مقاومت تفکر ولایت‌فقیه، تفکر محور مقاومت و تفکر بسیج پیروز شد.

صاحب‌خبر -

محور اصلی مقاومت گوش‌به‌فرمان ولایت بودنحجت‌الاسلام شمس الله جلیلیان، مسئول نماینده، ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان  اظهار داشت: موضوع ولایت موضوعی است که در حوزه‌های علمیه به‌ویژه در بعد تبلیغی باید موردتوجه باشد چراکه افراد امروز از دانش‌آموز گرفته تا به بالا خیلی با این موضوع آشنا نیست.

وی بابیان اینکه لازمه ولایت‌فقیه ولایت تکمیلی نیست، اما در بحث ولایت تشریحی بله افزود: ولایت مطلقه فقیه یعنی در اداره کردن امور اجتماعشان پیامبر را، ولی فقیه دارد که نیازمند روشن‌سازی این موضوع در قشر تحصیل‌کرده است.

مسئول نماینده، ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بابیان اینکه نظام ولایی خیلی ارزشمند است بیان کرد: اگر بخواهیم پابرجا بماند نظام باید ولایت مدار باشیم وزندگی ما حول محور ولایت باشد که بصیرت و دشمن‌شناسی از الزامات پاسداری از نظام است.

وی با اشاره به اینکه امام شناسی و رهبر شناسی مهم و از ویژگی‌های ولایت مداری است، گفت: مؤلفه دیگر ولایت مداری همگرایی فکری و رفتاری با رهبری است و از خطوط قرمزی که رهبری بر آن تأکید داشته بحث فتنه است.

جلیلیان بابیان اینکه با شعار نمی‌شود ولایت مدار شد عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی که رهبر مطرح کرده آیا مسئولان تا چه اندازه توجه دارند آیا ازنظر اقتصاد مقاومتی توجه به توانمندی‌های درون رعایت می‌شود یا به دنبال خام فروشی هستند و متأسفانه هنوز هم وجود دارد بنا برین اگر همگرایی با ولایت در همه ابعاد صورت گیرد موفق می‌شویم.

وی تصریح کرد: تنها راه مقابله با دشمن این است که در بعد نظامی اطاعتت پذیری از ولایت صورت گیرد، در بعد اقتصادی زمانی که مقام معظم رهبری گفتند اگر تلاش می‌کردیم موفق می‌شدیم چراکه آیا کسانی که موشک‌های پیشرفته می‌سازند نمی‌توانند خودرو بسازند، ازنظر راهبرد‌های سیاسی و فرهنگی و نیز نیازمند همگرایی با رهبر هستیم.

مسئول نماینده، ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به موفقیت محور مقاومت در شکست داعش که موردحمایت همه‌جانبه نظام سلطه و نائبان او در منطقه ازجمله عربستان و اسرائیل بوده اظهار داشت: نتیجه رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای و حضور قوی مستشاری سپاه در منطقه و اتحاد، انسجام، تکیه و توکل بر خدا سبب این موفقیت شد.

وی اقدامات حاکمان ناپخته عربستان که همراه با ناکامی بوده اشاره کرد و گفت: اقدامات عجولانه و همراه با عصبانیت ترامپ و عربستان سبب این شکست شد ازجمله عدم موفقیت در پروژه محاصره قطر و عدم توفیق در استعفای تحمیلی به سعد حریری و خلع سلاح و تغییر مواضع ترکیه و فاصله از غرب اقدام ناموفق بارزانی در کردستان و ... را می‌توان دیگر دلایل این شکست دانست.

جلیلیان گفت: اقدامات احمقانه و نسنجیده ترامپ در اعلام انتقال سفارت به بیت‌المقدس و اقدامات ابتر و ناموفق ذکرشده نیز هم به دلیل شکست در مقابل محور مقاومت است.

وی بابیان اینکه محور اصلی محور مقاومت گوش‌به‌فرمان ولایت بودن است، افزود: در محور مقاومت تفکر ولایت‌فقیه، تفکر محور مقاومت و تفکر بسیج پیروز شد، ولایت تضمین‌کننده عزت، رشد و اقتدار است و ان شالله خداوند به همه ما این توفیق را عنایت کند که قدرشناس این نعمت باشیم

انتهای پیام/م

محور اصلی مقاومت گوش‌به‌فرمان ولایت بودن است

 

نظر شما