شناسهٔ خبر: 22953215 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

شهرداری کازرون مهمان نیروی زمینی تهران است

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون گفت: در هفته نهم لیگ برتر هندبال آقایان کشور، تیم شهرداری کازرون مهمان نیروی زمینی تهران است.

صاحب‌خبر -

حامد محمدی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری ایپنا واحد فارس با اعلام این خبر، اظهار داشت: در چهارچوب هفته نهم رقابت های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه های کشور روز پنجشنبه ۲۳ آذرماه سه دیدار برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: در یکی از دیدارهای این هفته، تیم شهرداری کازرون؛ نماینده استان فارس در این رقابت ها به مصاف نیروی زمینی تهران می رود.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون ادامه داد: تا پایان هفته هشتم این پیکارها، تیم نفت و گاز گچساران با ۱۴ امتیاز صدرنشین است و تیم های شهرداری کازرون با ۱۳ امتیاز و فولاد مبارکه سپاهان با ۱۰ امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند.

محمدی تصریح کرد: در سایر دیدارهای هفته نهم، تیم صدرنشین نفت و گاز گچساران میزبان سنگ آهن بافق است و پتروشیمی مارون و صنعت مس کرمان رو در روی یکدیگر قرار می گیرند.

وی افزود: آخرین مسابقه هفته نهم لیگ برتر نیز جمعه ۲۴ آذر ماه برگزار می شود که در این دیدار هپکو اراک میزبان فولاد مبارکه سپاهان است.

نظر شما