شناسهٔ خبر: 22952915 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

جزئیات درگیری ارتش سوریه و جبهه النصره

نیروهای ارتش سوریه در ادامه عملیات های خود برای ریشه کنی گروه تروریستی جبهه النصره توانستند ۱۷ تَن از اعضای این گروه تروریستی را در اطراف جنوب غربی دمشق کشته و زخمی کنند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری مهر: نیروهای ارتش سوریه در ادامه عملیات پاکسازی مناطق مختلف سوریه از گروههای تروریستی توانستند مناطق دیگری را به کنترل خود در بیاورند.

به گزارش سانا، نیروهای ارتش سوریه در ادامه عملیات های خود برای ریشه کنی گروه تروریستی جبهه النصره توانستند ۱۷ تَن از اعضای این گروه تروریستی را در اطراف جنوب غربی دمشق کشته و زخمی کنند.

براساس این گزارش، یگانهای ارتش سوریه حملات توپخانه ای به مقرهای تروریست های جبهه النصره در روستای « مغر المبر» و اطراف کشتزار «بیت جن» انجام دادند که این اقدام باعث ویرانی پناهگاههای آنها و کشته و زخمی شدن تعدادی از آنها شد.

دقت آتش خمپاره ای و خسارات انجام شده و گستره آتش نیروهای ارتش بر علیه گروه تکفیری – تروریستی به قدری بود که باعث شکست صفوف و فرار تعداد زیادی از تروریستها از بلندیهای «الظهر الاسود» و «الزیات» به سمت روستای مغر المبر شد.

گفتنی است، گروههای تروریستی بیشتر از سه سال است که به روستای مغر المیر حمله کرده و در حق مردم آن جنایت «دب الذغر » را مرتکب شدند که تعداد قربانیان آن هفت شهروند بود و اهالی این منطقه را آواره کردند و دارایی های آنها را به غارت بردند.

نیروهای ارتش نخستین بار کنترل کامل بلندیهای راهبردی «بردعیا» در اطراف کشتزارهای بیت جن (یکی از بزرگترین مرکز تجمع گروههای تکفیری – تروریستی در اطراف جنوب غربی دمشق) را به دست گرفته و از آنجا عملیات خود را به سمت روستای مغر المبر و بلندیهای اطراف ادامه دادند.

همچنین از سوی دیگر، ارتش سوریه به بلندی « مدور» در جنوب بلندیهای « البردعیه» و بلندی «مقتول شرقی» در جنوب غربی بلندهای «البردعیه» در اطراف جنوب غربی دمشق بعد از درگیری با جبهه النصره و شبه نظامیان وابسته به آن دست پیدا کرد.

نظر شما