شناسهٔ خبر: 22952192 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

در همایش مشترک صابرین سپاه و نوهد ارتش تأکید شد

ارتش و سپاه یک لشکر الهی هستند/لزوم برگزاری رزمایش مشترک نیروهای مخصوص ارتش و سپاه

صاحب‌خبر -


همایش مشترک تیپ ۶۵ نوهد و یگان ویژه صابرین در ستاد نیروی زمینی سپاه برگزار شد.
سرهنگ ابراهیم آتانی، فرمانده یگان ویژه صابرین در این همایش با ‌اشاره به اینکه وحدت ارتش و سپاه از زیباترین جلوه‌های نیروهای مسلح است، ‌اظهار داشت: ماهیت مردانگی، غرور و افتخار در دلاورمردان نیروهای ویژه و رزمندگان وجود دارد.
وی افزود: در فرهنگ کشورها که مطالعه می‌کنیم، هر تسلطی که از طرف بیگانه رخ داده منشا آن تفرقه بوده است. آتانی خاطرنشان کرد: تفرقه عنصر شکست یک مجموعه است اما عنصر وحدت، پارامتر پیروزی است. فرمانده یگان ویژه صابرین تصریح کرد: در تفکر اسلامی وحدت بسیار ارزشمند است و باید بدانیم که اگر قرار است که کشور، دین و ناموسمان را حفظ کنیم، شرط اصلی آن وحدت است.
وی یادآور شد: لباس مقدسی به تن ماست و باید شرف این لباس را حفظ کرد. ‌دلسوزانه‌ترین حمایت‌ها، اتحاد ارتش و سپاه است و جلوه این حمایت‌ها و همکاری‌ها را در ۸ سال دفاع مقدس شاهد بودیم. آتانی تاکید کرد: امروز ارتش و سپاه یک لشکر الهی هستند و دست به دست هم برای انسجام کشور تلاش می‌کنند. آتانی در پایان گفت: اسلحه‌ها را دست به دست هم محکم بگیریم که تا نابودی اسرائیل کمتر از ۲۵ سال باقی مانده است.
سرهنگ سیروس امان اللهی، فرمانده تیپ 65 نوهد نیز در همایش مشترک تیپ 65 و یگان ویژه صابرین با بیان اینکه یک حرکت منسجم و متحد بین ارتش و سپاه صورت گرفته که باعث خشنودی و موفقیت هر دو نیرو شده است، بیان داشت: با توجه به هجمه‌هایی که از سوی استکبار جهانی علیه نیروهای مسلح صورت گرفته، جلسات همدلی و همیاری بین سطوح مختلف نیروهای مسلح لازم است.
وی گفت: دشمن مستکبر به دنبال ضربه زدن است که یکی از اهداف دشمنان ایجاد تفرقه بین نیروهای مسلح است. امان اللهی یادآور شد: ارتش و سپاه هدف و فرمانده واحد دارند و در همین راستا باید حرکت کنند و در مقابل دشمن بایستیم.
فرمانده تیپ 65 نوهد با بیان اهمیت تعامل در سطح نیروهای مسلح، گفت: می‌توان رزمایش‌های مشترکی را با برادران پاسدار برگزار کرد چراکه دشمن دوست ندارد ما یکدل باشیم. وی با بیان اهمیت پیروزی جبهه مقاومت در سوریه، ابراز داشت: امیدواریم به یاری خدا به زودی زود شاهد پیروزی کامل حق بر کفر باشیم.

نظر شما