شناسهٔ خبر: 22950479 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

ميناوند پا به عرصه اجرا گذاشت

بازيکن اسبق تيم ملي ايران پا به عرصه اجرا گذاشته و قصد دارد به عنوان مجري با صد ستاره برتر فوتبال و ورزش ايران گفت‌وگوهايي ويژه و چالشي داشته باشد.

صاحب‌خبر -

اين ويژه برنامه ها از طريق برنامه اينترنتي "مدال" با اجراي مهرداد ميناوند ملي پوش و بازيکن سابق تيم پرسپوليس در حال ساخت و انتشار است و  حضور اين بازيکن مطرح فوتبال بعنوان مجري براي اولين بار در برنامه اي چالشي به جذابيت آن افزوده است.

ميناوند در اين باره گفت: براي اين کار خيلي برنامه ريزي کرده ايم و با برخورداري از يک تيم حرفه اي و آيتم هاي جذاب  سعي خواهيم  کرد تا با گفت و گوهاي شفاف و بي پرده، لحظاتي جذاب براي مخاطبين خود بسازيم. ما در اين برنامه خط قرمزها را مي شکنيم و مي توانم از حالا وعده گفت و گوهايي جذاب با ستاره هاي ورزش و فوتبال ايران را بدهم که ناگفته هاي بسيار به همراه داشته و همچنين از تصاوير ويژه و اختصاصي برخوردار خواهد بود که امکان تهيه ان شايد براي ديگران وجود نداشته و به واسطه ارتباطات صميمانه ما با بزرگان فوتبال و ورزش مي تواند ايجاد شود

وي افزود: با تصميمي که با توليد کنندگان برنامه مدال گرفتيم، به مخاطبين خود قول مي دهم هيچ سانسوري در مصاحبه ها انجام ندهيم و تا جايي که مصاحبه شوندگان اجازه پخش داده باشند، بدون هيچگونه مميزي اين برنامه را در اختيار ورزش دوستان بگذاريم که اين امر قطعا به جذابيت برنامه کمک شاياني خواهد کرد.

به گفته ميناوند برنامه مدال شو در صد قسمت روزهاي يکشنبه هر هفته منتشر خواهد شد و در کنار گفت و گوهاي شفاف و چالشي، آيتم هاي متفاوت ديگري هم خواهد داشت.

ميناوند براي معرفي برنامه خود با دعوت از بزرگاني چون خداداد عزيزي، رضا شاهرودي، ادموند بزيک، بهروز رهبري فرد، نيما نکيسا، محمدرضا مهدوي، سهراب بختياري زاده و سيروس دين محمدي و... به ماکو سفر کرده تا با اعلام رسمي ورود به عرصه اجرا، دوستان خود را شگفت زده کند.

ميناوند مي گويد: در اين برنامه سعي مي کنيم به مرور خاطرات بازگو نشده زندگي ورزشي و شخصي ميهمانان پرداخته و در يک ايتم جداگانه هم آن ها را با چالش هاي جديدي روبرو کرده و درباره ناگفته هاي شان از ورزش و فوتبال و همچنين نقدهاي شان نسبت به مسايل چالشي موجود در ورزش و فوتبال آگاه شويم. 

ويژه برنامه مدال که اختصاص به سفر ميناوند و ستاره فوتبال ايران به ماکوي آذربايجان دارد فردا سه شنبه از طريق سايت مدال و اپارت منتشر خواهد شد و  يکشنبه هر هفته نيز شاهد پخش برنامه ها از اين طريق خواهيم بود. خداداد عزيزي اولين ميهمان ميناوند خواهد بود.اين گفت و گوي جذاب همراه با تصاوير اختصاصي و خاص يکشنبه در  آپارات  و سايت مدال منتشر خواهد شد.

علاقه مندان به اين برنامه  مي توانند با مراجعه به وب سايت رسمي مدال از طريق سايت مدال، ضمن مشاهده برنامه ها، از حواشي، پشت صحنه و برنامه هاي آتي اين مجموعه باخبر شوند.

نظر شما