شناسهٔ خبر: 22950429 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جنگ با صهیونیست‌ها بسیار آسانتر از داعش است/سردار سلیمانی حتماً می‌تواند رژیم صهیونیستی را نابود کند

مشاور وزیرخارجه گفت: سردار سلیمانی گفت 3 ماهه بساط داعش را بر می‌چیند و 2 ماهه این کار را کرد، آیا این سردار نمی‌تواند 20 ساله صهیونیست‌ها را نابود کند؟ حتماً می‌تواند.

صاحب‌خبر -

مشاور وزیرخارجه گفت: سردار سلیمانی گفت 3 ماهه بساط داعش را بر می‌چیند و 2 ماهه این کار را کرد، آیا این سردار نمی‌تواند 20 ساله صهیونیست‌ها را نابود کند؟ حتماً می‌تواند.

جنگ با صهیونیست‌ها بسیار آسانتر از داعش است/سردار سلیمانی حتماً می‌تواند رژیم صهیونیستی را نابود کندبه گزارش خبرنگار  حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین شیخ‌الاسلام مشاور وزیر امور خارجه در اجتماع جوانان مدافع قدس شریف که عصر امروز (20آذر)در میدان فلسطین برگزار شد، اظهار کرد: ما از قدرت بی نظیری برخورداریم و این توانایی را داشتیم که تروریست‌های وهابی را سرکوب کنیم.

وی ادامه داد: بسیاری از جوانان عزیزمان برای دفاع از حرم نوه پیامبر (ص) به سوریه رفتند و اجازه ندادند تکفیری‌ها موفق شوند، آیا آنها حاضر نیستند برای دفاع از مسجد الاقصی و حرم ابراهیمی به میدان بیایند؟

مشاور وزیر امور خارجه تاکید کرد: نه تنها ملت ما بلکه همه مسلمانان این آمادگی را دارند که برای دفاع از قدس شریف به میدان بیایند و در مقابل  رژیم  صهیونیستی  بایستند.

شیخ‌الاسلام با بیان اینکه ما در جمهوری اسلامی نیروی قدس را برای آزادی قدس تشکیل دادیم، گفت: آیا نباید رؤسای کشورهای اسلامی علی‌الخصوص پارلمان‌های آنها قسمتی از ارتش کشورهای خود را برای دفاع از مسجدالاقصی آماده کنند؟ 

وی با اشاره به برگزاری نشست پارلمان‌های اسلامی هفته آینده در تهران گفت: سردار سلیمانی که توانست با فرماندهی ارتش چند ملت مختلف افتخار دفاع از حرم‌های مطهر اهل بیت و نابودی تروریستی آمریکایی اسرائیلی را بیافریند قطعا می‌تواند ارتشی از کشورهای اسلامی را برای آزادی قدس شریف فرماندهی کند.

مشاور وزیر امور خارجه تصریح کرد: آیا دیپلماسی ما نباید این قدرت عظیم را در دست بگیرد و به طرف مقابل بگوید فلسطین را ترک کنید البته قصد ما خونریزی نیست بلکه می‌خواهیم از مقدساتمان دفاع کنیم.

وی تأکید کرد: سردار سلیمانی گفت 3 ماهه بساط داعش را بر می‌چیند و 2 ماهه این کار را کرد. حال که رهبرمان گفتند 25 ساله رژیم صهیونیستی نابود می‌شود، این سردار نمی‌تواند 20 ساله آنها را نابود کند؟ حتماً می‌تواند.

 شیخ‌الاسلام تاکید کرد: داعشی‌ها به صحنه آمده بودند تا کشته شوند یعنی مغزشویی شده بودند که با جنگیدن و کشته شدن به بهشت می‌روند ما توانستیم آنان را شکست دهیم، جنگ با صهیونیست‌هایی که برای چپاول دنیا و رفاه آمده‌اند بسیار آسان‌تر از جنگ با داعش است.

انتهای پیام/ 

نظر شما