شناسهٔ خبر: 22950286 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

همایش «حقوق زن، حقوق بشر» در شیراز برگزار شد

خبرگزاری شبستان: همایش «حقوق زن، حقوق بشر» امروز (۲۰ آذر) در تالار حافظ شیراز با حضور شهیندخت ملاوردی، دستیار ویژه رئیس جمهور در امور شهروندی و تهمینه میلانی، کارگردان سینمای ایران در شیراز برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، جملیه کریمی، دبیر همایش حقوق زن، حقوق بشر امروز (20 آذر) در همایش «حقوق زن، حقوق بشر» با اشاره به اینکه در این همایش بانوان از سراسر کشور حشور یافته اند، گفت: اساتید دانشگاه، بانوان عضو شوراهای شهر و روستای فارس و فعالین زنان در این مراسم حضور یافتند.

 

وی با تاکید بر اینکه زنان در سه دهه اخیر و تحولات آن موثر بوده اند، یادآور شد: زنان در کنار دانش و تخصص های خودشان با حضور در نهادهای مدنی، صنفی خود را برای مدیریت ثابت کرده اند.

 

کریمی با اشاره به اینکه مدیران ارشد باید از زنان در بخش های مختلف مدیریتی استفاده کنند، افزود: نظارت نهادهای مدنی زنان بر اجرای این مهم توجه کنند چرا که فرهنگ دینی خودمان غنی از مفاهیم توجه به زن است و از این خصوص هم فرهنگ ملی ما هم از غنای خوبی برخوردار است و باید با ارائه مسئولیت ها به زنان، آنان را به سمت مدیریت های کلان ببریم.

 

خاطر نشان می شود، همایش «حقوق زن، حقوق بشر» امروز (20 آذر) در تالار حافظ شیراز با حضور شهیندخت ملاوردی، دستیار ویژه رئیس جمهور در امور شهروندی و تهمینه میلانی، کارگردان سینمای ایران در شیراز برگزار شد.

 

 

نظر شما