شناسهٔ خبر: 22950191 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سامانه مدیریت پرونده‌های قضایی در بوشهر اجرا شد

رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: با اجرایی شدن سیستم مدیریت پرونده در دستگاه قضا استان بوشهر، این سیستم سوابق موجود،کلیات و اصول ضروری در پرونده را ثبت می‌کند که این امر سبب مدیریت موثر و بهتر پرونده‌های قضایی می‌شود.

صاحب‌خبر -

سامانه مدیریت پرونده‌های قضایی در بوشهر اجرا شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،علی جمادی، ظهر امروز در نشست با دادستانهای استان بوشهر با موضوع ارتقای کیفیت رسیدگی پرونده‌ها و بهبود روش‌های عملکردی سیستم مدیریت پرونده ،ضمن تقدیر از تلاشهای آنها اظهار داشت: برگزاری نشست‌های هم اندیشی در ارتقای کیفیت رسیدگی به پرونده‌های قضایی موثر و ضروری است.

جمادی با تاکید بر تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها افزود: علاوه برارتقای  کیفیت رسیدگی به پرونده‌ها باید به سرعت و دقت لازم رسیدگی توجه ویژه داشت.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر  از جلب رضایتمندی مردم، رفع مشکلات مردم و کاهش هزینه‌های دستگاه قضایی به عنوان اهداف دستگاه قضا خبر داد و افزود: همه تلاش  دستگاه قضا استان بوشهر برای جلب و افزایش رضایت و اعتماد مردم به دستگاه قضایی است که باید با استفاده از تحولات علمی و عملی به این اهداف رسید.

وی، با بیان اینکه وظایف مجموعه قضایی بسیار مهم ،حساس و خطیر است خاطر نشان کرد: مسئولیت در قبال مردم ودر پیشگاه خداوند متعال سنگین است چرا که هر کس در جامعه مورد ظلم و تعدی واقع شود به دادگستری مراجعه می‌کند که باید عملکرد دادگستری طوری باشد که مردم دستگاه قضایی را امین خود بدانند.

جمادی با اشاره به بهبود عملکردی سیستم مدیریت پرونده و مزایای آن در دادگستری استان بوشهر گفت: با این روش زمان دادرسی کاهش می‌یابد و این سیستم سوابق موجود،کلیات و اصول ضروری در پرونده را ثبت می‌کند که این امر سبب مدیریت موثر و بهتر پرونده‌های قضایی می‌شود.

انتهای پیام/پ

اجرای سامانه مدیریت پرونده‌های قضایی در بوشهر

نظر شما