شناسهٔ خبر: 22949952 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

هنجارشکنی؛ این بار در دانشگاه صنعتی اصفهان! + فیلم

هنجارشکنی به بهانه روز دانشجو به دانشگاه صنعتی اصفهان نیز کشیده شد که واکنش‌های بسیاری را در پی داشت.

صاحب‌خبر -

هنجارشکنی؛ این بار در دانشگاه صنعتی اصفهان!به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گذشت تنها چهار روز از اتمام مراسم بزرگداشت روز دانشجو و انتشار فیلم كوتاهی از هنجار شکنی برخی افراد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد اصفهان كه با واكنش رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی مواجه شد، امروز فیلمی دیگر از اتفاقی مشابه در دانشگاه صنعتی اصفهان به دست ما رسیده كه حاکی از اجرای مراسمی به مناسبت روز دانشجو برخلاف شئونات حاکم بر دانشگاه است.

این مراسم در محل تالار شهید فتوحی دانشگاه صنعتی اصفهان در روز ١٣آذر ٩٦ برگزار شد و معلوم نیست آیا این مراسم ها با مجوز برگزار می شود و یا خیر؟، و اگر مجوز دارد چرا بر اجرای آن نظارت صورت نمی گیرد؟. اصلا این سوال مطرح است كه به واقع نقش مدیران فرهنگی و مسئولان اجرایی در اینگونه مراسم ها چیست؟؛ اکنون باید منتظر ماند و دید واکنش مسئولان نظام آموزش عالی کشور به این اتفاق جدید چه خواهد بود.

 

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script type="text/javascript" src="http://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6356383/7202200?width=400&height=300"></script></div>

 

انتهای پیام/

مراسم روز دانشجو در دانشگاه صنعتی اصفهان

نظر شما