شناسهٔ خبر: 22949813 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

خطر محرومیت از ال‌کلاسیکو بیخ گوش بازیکنان رئال مادرید

R1015163/P35350/S3,28/CT10 / R1015163/P35350/S3,28/CT10

سفر کهکشانی‌‌ها به ابوظبی برای شرکت در جا جهانی باشگاه‌‌ها، ممکن است برای آنها گران تمام شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بازیکنان تیم فوتبال رئال مادرید چهارشنبه در حالی در مرحله نیمه نهایی جام جهانی باشگاه‌ها مقابل الجزیره امارات، نماینده میزبان قرار می‌گیرند که هر کدام از آنها را خطر محرومیت از ال‌کلاسیکو تهدید می‌کند.

سایت نشریه مارکای اسپانیا در گزارشی به قوانین انضباطی فیفا در خصوص رقابت‌های جام جهانی باشگاه‌ها اشاره کرده است. در بند D ماده 38 قانون انضباطی فیفا در خصوص محرومیت‌ بازیکنانی که در تورنمنت‌های فدراسیون جهانی فوتبال اخراج می‌شوند، آمده است:«پیامد اخراج در جام جهانی باشگاه‌ها: محرومیت از اولین بازی رسمی بعدی باشگاه».

به این ترتیب در صورتی که رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی جام جهانی باشگاه‌ها مقابل الجزیره شکست بخورد و حذف شود، هر کدام از بازیکنان این تیم که در این بازی کارت قرمز بگیرند، از بازی بعدی کهکشانی‌ها در هر تورنمنتی که باشد محروم می‌شوند. اما اگر رئال مادرید به فینال صعود کند، بازیکن اخراجی از حضور در فینال محروم خواهد شد. اما اگر بازیکنی از نماینده اروپا، در فینال اخراج شود، او از بازی رسمی بعدی تیمش که 23 دسامبر (دوم دی) مقابل بارسلونا است، محروم خواهد شد.

چنین اتفاقی 5 سال پیش برای گری کیهیل، مدافع چلسی رخ داد و او که در بازی فینال مقابل کورینتیانس اخراج شد، از همراهی آبی‌پوشان لندن در بازی‌ بعدی‌شان برابر لیدز در جام اتحادیه انگلیس باز ماند.

انتهای پیام/

نظر شما