شناسهٔ خبر: 22949703 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

انتخاب کارشناسان خبره برای حضور در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک

R1443/P1015145/S3,33/CT12 / R1443/P1015145/S3,33/CT12

اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک در هفتادوپنجمین نشست خود به اصلاح و تصویب آیین‌ نامه انتخاباتی، تعیین زمان ثبت‌نام کاندیداها، معرفی کارشناسان خبره و همچنین سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ پرداختند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، هفتادوپنجمین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک عصر امروز (دوشنبه) با حضور کیومرث هاشمی، رئیس، علیرضا دبیر و شهریان، نواب رئیس کمیته، محمد پولادگر، رسول خادم، علی کفاشیان، محمود مشحون و فضل‌الله باقرزاده در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد. در این جلسه اعضا ابتدا به بررسی و اصلاح آیین‌نامه انتخاباتی کمیته ملی المپیک پرداختند و مقرر شد پس از ویرایش نهایی طی هفته آینده از طریق سایت کمیته ملی المپیک منشتر شود.

در ادامه جلسه روز شنبه دوم دی ماه سال جاری به‌عنوان زمان آغاز ثبت‌نام کاندیداهای عضویت در هیئت رئیسه و هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک انتخاب و مقرر شد به مدت دو هفته تا تاریخ 15 دی ماه ادامه یابد.

اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک در ادامه نشست خود به بحث و بررسی در خصوص معرفی کارشناسان خبره برای حضور در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک پرداختند که در این بخش محمود مشحون، علی کفاشیان و رضا صالحی امیری و همچنین طاهره طاهریان و عاطفه اسلامیان انتخاب و معرفی شدند.

سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن به‌عنوان نماینده باشگاه‌ها و پیمان فخری به‌عنوان نماینده داوران و مربیان المپیکی برای حضور در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک مشخص و معرفی شدند.

در پایان هفتادوپنجمین نشست نیز با تأیید اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک دکتر اصغر رحیمی، رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی کمیته به‌عنوان سرپرست کاروان اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا انتخاب و معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما