شناسهٔ خبر: 22949673 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

پس از روبه رو شدن با پی اس جی در لیگ قهرمانان اروپا

مدیر ارتباطات رئال: باید قرعه را پذیرفت

مدیر ارتباطات رئال پس از قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا و روبه رو شدن با پاری سن ژرمن در یک هشتم نهایی، گفت: در هر صورت قرعه این شد و باید آن را پذیرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایران آنلاین به نقل از «ورزش سه»، رئال مادرید که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان به عنوان تیم دوم صعود کرده بود، حالا در یک هشتم نهایی باید به مصاف پاری سن ژرمن برود.

این قرعه ای بود که رئالی ها هرگز علاقه ای به آن نداشتند و برخورد به رم و بشیکتاش را آرزو می کردند. قهرمان اروپا برای دفاع از عنوان خود حالا باید به مصاف نیمار و یارانش برود.

بوتراگوئنو، مدیر ارتباطات رئال پس از قرعه کشی به «بی این اسپورتس» گفت: «این بازی می توانست یک فینال باشد چون هر دو تیم قدرتمند هستند و کاندیدای قهرمانی. در هر صورت قرعه این شد و باید آن را پذیرفت.»
وی افزود: «پی اس جی هر تابستان ستاره های بزرگی را به خدمت می گیرد و نسبت به چند فصل اخیر قدرتمندتر شده است. آنها در دور گروهی فوق العاده بودند و توانایی های بالایی دارند. تیم پاری سن ژرمن با نیمار و امباپه در خط حمله، تیمی بسیار خطرناک است و ما باید بهترین نمایش خود را ارائه دهیم. هر دو بازی مثل یک فینال هستند و برای تماشاگران جذابیت های فراوانی خواهند داشت.
بازی رفت را در خانه داریم و البته همیشه انجام بازی رفت در زمین حریف بهتر است، اما فراموش نکنید که در نیمه نهایی سال گذشته ما در بازی رفت میزبان بودیم و 3-0 اتلتیکو را شکست دادیم و سپس در بازی برگشت توانستیم مجوز صعود را کسب کنیم.»

نظر شما