شناسهٔ خبر: 22949079 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

با آغاز طرح زمستانه پلیس

گشت‌های پلیس‌راه استان سمنان ۲ برابر می شود

R41366/P1494/S6,64/CT11 / R41366/P1494/S6,64/CT11

جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت: گشت‌های پلیس‌راه استان سمنان با آغاز طرح زمستانه پلیس ۲ برابر افزایش پیدا می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، عبدالله حسنی بعدازظهر امروز در حاشیه اجرای طرح زمستانه پلیس‌راه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هم‌زمان با سرد شدن هوا و تغییرات شرایط جوی طرح زمستانه پلیس‌راه استان سمنان آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح از صبح امروز در تمام‌مسیرهای استان سمنان به‌ویژه محورهای برف‌گیر کوهستانی کلید خورد افزود: طرح زمستانه پلیس تا پایان سال 96 ادامه دارد و در این مدت اقدامات زیادی برای کاهش تلفات جانی و مالی در مسیرهای استان سمنان انجام می‌شود.

جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در این مدت تعداد نیروها و عملیات گشت زنی پلیس‌راه استان سمنان 2 برابر افزایش می‌یابد تصریح کرد: تلفات جاده‌ای در 8 ماه گذشته افزایش داشته است و این طرح نقش مؤثری در کاهش آن دارد.

وی با تأکید بر اینکه پلیس‌راه استان سمنان در چند سال گذشته عملکرد خوبی را در ارزیابی‌های نیروی انتظامی برای کاهش تلفات جاده‌ای و میزان تصادفات داشته است اعلام کرد: طرح زمستانه پلیس با مشارکت سایر دستگاه‌های اجرایی، امدادی و انتظامی در استان سمنان برگزار می‌شود.

حسنی ابراز داشت: کنترل مداوم تجهیزات زمستانی خودروها، سرعت دهی به اجرای عملیات امدادی به هنگام وقوع سوانح ترافیکی در سطح جاده‌ها و رفع راه‌های مسدود شده در طول زمستان از مهم‌ترین رویکردهای پلیس‌راه در اجرای طرح زمستانه است.

وی با اشاره به اینکه رسیدگی به حادثه دیدگان در سطح جاده، انتقال و ذخیره شن و نمک در محورهای حادثه‌خیز و برف‌گیر را از دیگر اهداف اجرای این طرح برشمرد و گفت: این طرح می‌تواند بخش عمده‌ای از میزان تلفات جاده‌ای را در ماه‌های ابتدایی سال جبران کند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان با تأکید بر اینکه حجم ترافیک نقش مهمی در افزایش میزان تصادفات در سطح جاده‌ها دارد یادآور شد: از ابتدای سال 96 تاکنون میزان تردد خودرو و حجم ترافیکی در محورهای استان سمنان بالغ‌بر 10 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما