شناسهٔ خبر: 22948910 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۵۰۰ کیلومتر راه روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان در دست ساخت است

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: عملیات زیرسازی و آسفالت گرم ۵۰۰ کیلومتر راه روستایی در راستای محرومیت زدایی در جنوب استان در دست انجام است.

صاحب‌خبر -

۵۰۰ کیلومتر راه روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان در دست ساخت استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، عزیز الله درخوش مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی اظهار داشت: این راه‌های روستایی در شهرستان‌های دلگان، ایرانشهر، نیکشهر، سرباز، کنارک، چابهار و قصرقند در دست ساخت است.

درخوش گفت: علاوه بر این، سه طرح بزرگ جاده‌ای توسط اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان در حال اجراست.

وی ادامه داد: باند دوم محور ایرانشهر- خاش به طول ۴۴ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصد، باند دوم ایرانشهر – بمپور قطعه سوم به طول چهار کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد از جمله طرح‌های بزرگ راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان است.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین راه اصلی چابهار- گواتر به طول ۱۵ کیلومتر در جنوب استان در حال انجام است که هم اینک ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

استان سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی راه‌های ارتباطی دارای ۲ اداره کل راه و شهرسازی در زاهدان مرکز این استان و ایرانشهر است.

راه‌های ارتباطی شهرستان‌های زابل، هیرمند، زهک، نیمروز، هامون، زاهدان، خاش، میرجاوه، سراوان، سیب سوران و مهرستان زیر پوشش اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان و محور‌های ارتباطی ایرانشهر، دلگان، فنوج، سرباز، قصرقند، نیکشهر، کنارک و چابهار در حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان (ایرانشهر) قرار دارند.

انتهای پیام/ع

ساخت عملیات زیرسازی راه روستایی سیستان وبلوچستان 

نظر شما