شناسهٔ خبر: 22948898 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فدراسیون فوتبال انگلیس حادثه شهرآورد منچستر را بررسی می کند

تهران- ایرنا- فدراسیون فوتبال انگلیس اعلام کرد که در مورد درگیری دو تیم منچستر یونایتد و منچستر سیتی بعد از شهرآورد منچستر در قسمت رختکن ورزشگاه تحقیق می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش تارنمای خبری چهارچهاردو، فدراسیون انگلیس تایید کرد، بعد از حادثه ای که در تونل ورزشگاه اولدترافورد رخ داده، از هر دو باشگاه اطلاعاتی را درخواست کرده است.
بر اساس گزارش های منتشره، بازیکنان و مسئولان دو باشگاه با هم درگیر شدند. «مایکل اولیور» داور بازی که شاهد این حادثه نبوده، گزارشی در این باره نداده است.
بنا بر گزارش ها، «خوزه مورینیو» سرمربی منچستر یونایتد که از شادی بیش از حد بازیکنان سیتی در رختکن خودشان شاکی بود، از آنها می خواهد که با سر و صدای کمتری جشن بگیرند که همین امر باعث واکنش تند چند بازیکن این تیم از جمله ادرسون برزیلی شده است.
تعدادی از رسانه ها حتی گزارش دادند که بطری آب به سوی سرمربی یونایتد پرتاب شده است. بنابر این گزارش ها، «مایکل آرتتا»، دستیار «پپ گواردیولا» سرمربی منچستر سیتی با صورتی خونی دیده شده است.
شهرآورد منچستر یکشنبه شب در اولد ترافورد برگزار شد و منچسترسیتی با گل های «نیکلاس اوتامندی» و «داوید سیلوا» با نتیجه دو بر یک به برتری رسید و صدرنشینی خود را در لیگ برتر انگلیس تحکیم بخشید.
شاگردان گواردیولا اولین تیمی هستند که در طول یک فصل مسابقات، در 14 بازی متوالی در لیگ برتر انگلیس به پیروزی دست یافته اند.
ورزشی**1584**1368
مترجم:مولوی** انتشار: خیراله شفیعی

انتهای پیام /*

نظر شما