شناسهٔ خبر: 22948701 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

«راهکارهای توسعه اقتصادی، اجتماعی، اشتغال و سرمایه‌گذاری» محور گفت‌و‌گوی استاندار چهارمحال و بختیاری با رئیس مجلس

در سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به تهران، اقبال عباسی با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کرده و در زمینه راهکارهای توسعه اقتصادی، اجتماعی، اشتغال و سرمایه‌گذاری مشکلات این استان با وی بحث و گفت‌وگو می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، اقبال عباسی روز سه‌شنبه 21 آذرماه در سفر کاری به تهران با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و در خصوص مسائل و مشکلات استان و راهکارهای توسعه اقتصادی، اجتماعی و اشتغال و سرمایه‌گذاری گفت‌وگو و تبادل نظر خواهد کرد.

گفتنی است، استاندار چهارمحال و بختیاری در این دیدار مشکلات تخصیص اعتبار و تأمین تسهیلات اشتغال‌زا در راستای تولید و اشتغال، نرخ بیکاری استان، بررسی و ارائه راهکارهای جذب و حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در استان را مطرح خواهد کرد.

همچنین، پیگیری مطالبات استان ازجمله بخشی از بهاء آب استحصال شده در چهارمحال و بختیاری که در دیگر استان‌های بفروش می‌رسد، تأمین اعتبارات ایجاد و تکمیل ورزشگاه‌ها و بیمارستان‌ها، توسعه صنعت حمل و نقل ریلی، توسعه مسیرهای مواصلاتی و خروج استان از بن‌بست راه‌ها و اجرا و بهره‌برداری از چهار خطه‌ها از دیگر محورهای گفت‌وگو در این دیدار است.

انتهای پیام/ذ

نظر شما