شناسهٔ خبر: 22948427 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مطرح کرد؛

تلاش جبهه سکولار داخلی برای ضربه زدن به اصول انقلاب اسلامی

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با تأکید براین که امروز یکی از مهم ترین رسالت های ما ترویج تفکر انقلابی گری در بخش های مختلف جامعه است، گفت: تنها راه خنثی کردن توطئه جبهه سکولار داخلی گسترش مناسب مبانی ارزشی و انقلابی در جامعه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فریدونکنار، حجت الاسلام یدالله غلامی، نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران امروز در جمع کارکنان سپاه این شهرستان به پنج مقطع حساس و سرنوشت ساز اسلام اشاره کرد و با بیان این که بعثت نبی مکرم اسلام مرحله نخست آغاز اسلام است، گفت: نبی مکرم اسلام در این مرحله مشکلات و سختی های بسیار زیادی را متحمل شده اند.

استاد حوزه علمیه مازندران، جریان غدیر را دومین مقطع حساس و حائز اهمیت دنیای اسلام دانست و افزود: نبی مکرم اسلام به امر الهی در روز غدیر بسیاری از توطئه ها و نقشه های کفار را خنثی کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که اگر جریان غدیر به وقوع نمی پیوست دشمنان به اهداف و نقشه های پلید خود دست پیدا می کردند، بیان داشت: مشکران و کفار پس از رحلت نبی مکرم اسلام به نبود رهبری در جامعه اسلامی دل بسته بودند تا نقشه های پلید خود را عملی کنند اما در برابر قدرت الهی همه آنها ناکام ماندند و شکست خوردند.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به این که دین خدا در روز غدیر با نصب امام عبی(ع) به عنوان جانشین پیامبر گرامی اسلام کامل شد، تصریح کرد: اما از همان مقطع دشمنی ها علیه دین و ارزش های الهی آشکار و چهره واقعی دشمنان دین برای جامعه آشکار شد.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود از نهضت عاشورا و حادثه کربلا به عنوان سومین مقطع تاریخی و مهم اسلام یاد کرد و گفت: امام حسین(ع) در برابر دشمنان دین خدا قیام کردند تا اصل دین برای جامعه اسلامی باقی بماند.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به این که امام حسین(ع) نتوانست در برابر اقدامات دین گریزانه یزید سکوت کند، تصریح کرد: سید و سالار شهیدان با قیام خود در برابر کفار و دشمنان دین خدا، موجب بقا و ماندگاری دین شد.

حجت الاسلام غلامی با بیان این که اگر قیام حسینی نبود امروز نیز اسلام ناب و حقیقی در جامعه اسلامی وجود نداشت، خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) خطر را احساس كرد و هنگامی که اسلام را در خطر دیدند جان خود وعزیزانش را فدا كرده تا اسلام بقا پیداكند.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود از نهضت عظیم انقلاب اسلامی به عنوان چهارمین مقطع مهم و حساس اسلام اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) با تأسی از سید و سالار شهیدان به منظور حفظ و بقای دین در جامعه اسلامی در برابر بدخواهان دین ایستادند و حکومت دو هزار و 500 ساله طاغوت را برچیدند.

انقلاب اسلامی منافع استکباری آمریکایی ها را با چالش جدی مواجه کرده است

حجت الاسلام غلامی با بیان این که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و عموم ملت ایران بر پیروزی، بقا و استمرار این حکومت دینی تلاش ها و از خودگذشتگی های بسیاری انجام دادند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران بسیاری از سیاست های استکباری و استعماری دشمنان را در نقاط مختلف جهان به ویژه منطقه با چالش جدی مواجه کرده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به این که انقلاب اسلامی بسیاری از توطئه های دشمنان را در مناطق مختلف جهان بی اثر کرده است، گفت: مهم ترین عامل عصبانیت آمریکا و برخی همپیمانان غربی و عربی اش، از نقش محوری جمهوری اسلامی در مناسبات جهانی و منطقه ای است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا نقش بسیار محوری در ایران داشت، خاطرنشان کرد: این کشور مستکبر در همه امور داخلی ملت ایران دخالت مستقیم داشت و مسؤولان کشور هیچ اختیاری در امور مهم و حیاتی بر عهده داشتند.

انقلاب اسلامی موجب برچیده شدن سایه شوم آمریکایی ها در امور داخلی کشورمان شد

حجت الاسلام غلامی با اشاره به این که انقلاب اسلامی موجب برچیده شدن سایه شوم آمریکایی ها در امور داخلی ملت ایران شد، تصریح کرد: مردم کشورمان امروز حدود چهار دهه است که خود برای آینده کشورمان تصمیم می گیرند و اجازه کوچکترین دخالت را به دیگر کشورهای جهان در امور داخلی کشورمان نمی دهند.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که قدرت آمریکایی در جهان هر روز در حال افول است و دیگر آن کشور ابرقدرت جهانی نیستند، خاطرنشان کرد: هر روز شاهد شکست های جدیدی از سوی این کشور در مواجه با ملت های آزاده و استقلال طلب هستیم.

استاد حوزه علمیه مازندران  با اشاره به این که انقلاب شکوهمند اسلامی ایران استقلال و آزادی را برای ملت بزرگ ایران به ارمغان آورد، تصریح کرد: امروز ملت بزرگ ایران در سایه خودباوری که امام خمینی(ره) به آنها هدیه کرده به یک ملت اثرگذار و تعیین کننده در جهان و منطقه تبدیل شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا به شکست های متعدد آمریکا در توطئه های منطقه ای اشاره کرد و گفت: آمریکا تصور می کند با ظهور و حمایت گروه های تروریستی تکفیری می تواند چتر سلطه خود را بر کشورهای اسلامی منطقه بیشتر کند.

حجت الاسلام غلامی با بیان این که بسیاری از مقامات آمریکایی به شکست سیاست های این کشور در خاورمیانه اعتراف کرده اند، افزود: به همین دلیل این کشور متخاصم تلاش کرد با اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی بر شکست های خود در منطقه سرپوش بگذارد.

توطئه آمریکایی ها علیه مسلمانان نتیجه ای جز رسوایی بیشتر آنها در جهان ندارد

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی ها باید بپذیرند که دیگر جایی در منطقه ندارند و باید خاورمیانه را ترک کنند، گفت: توطئه های آمریکا علیه کشورهای مسلمان منطقه هیچ نتیجه ای جز رسوایی بیشتر این کشور در میان ملت های جهان نداشته است.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با تأکید براین که قدس شهری مقدس و نخستین قبله مسلمانان در آن قرار دارد، افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی باید تسلط بر این نقطه مهم را با خود به گور ببرند.

حجت الاسلام غلامی با بیان این که این اقدام رییس جمهور آمریکا موجب تقویت وحدت و همبستگی امت اسلامی شده است، خاطرنشان کرد: به طور حتم پیروزی نهایی مربوط به امت اسلامی خواهد بود و رژیم غاصب صهیونیستی به زودی از صفحه روزگار محو خواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که رژیم صهیونیستی غده ای سرطانی بر پیکره امت اسلامی است که هفتاد سال است که بحران های بسیاری برای جامعه اسلامی به وجود آورده است، تصریح کرد: این کشور کودک کش و جنایت کار با وحدت و همبستگی امت اسلامی به طور حتم نابودی خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود مقطع پنجم اسلام را  ظهور امام زمان(عج) خواند و آن را جهانی شدن دین دانست و ادامه داد: علت اینكه امام زمان(عج) ظهور نمی كند این است، یار وهمراه ندارند، امام زمام(عج) یار و یاوری همچون حججی ها می خواهد.

حجت الاسلام غلامی  با یادآوری این که دوجبهه مانع ظهورمی شوند، گفت: یكی استكبار كه با اصل دین مخاف است و دیگری جبهه سكولار داخلی است وبیشترین ترس همین جبهه دوم است چرا كه هدفشان انقلاب زدایی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با تأکید براین که امروز یکی از مهم ترین رسالت های ما ترویج تفکر انقلابی گری در بخش های مختلف جامعه است، خاطرنشان کرد: تنها راه خنثی کردن توطئه جبهه سکولار داخلی گسترش مناسب مبانی ارزشی و انقلابی در جامعه است./۹۵۰/پ202/ب1

نظر شما