شناسهٔ خبر: 22948324 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی:

۵۲ تیم عملیاتی به صورت مستقیم در طرح زمستانه خراسان جنوبی فعالیت دارند

R41348/P1486/S6,56/CT11 / R41348/P1486/S6,56/CT11

فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی گفت: امسال در طرح زمستانه پلیس خراسان جنوبی ۵۲ تیم عملیاتی و ۶۲ تیم پشتیبان به صورت مستقیم همکاری دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حسین رضایی ظهر امروز در رزمایش طرح زمستانه پلیس راه خراسان جنوبی اظهار داشت: بیشتر حوادث فصل زمستان، تخطی از سرعت مطمئنه توسط رانندگان است و در این فصل لغزندگی جاده‌ها بیشتر است.

وی با بیان اینکه همکاران ما به صورت 24 ساعته در جاده‌ها مستقر هستند افزود: در طول اجرای طرح زمستانی سال گذشته بیش از 785 مورد کمک رسانی و امداد رسانی توسط ماموران پلیس راه استان خراسان جنوبی در سطح راه‌ها انجام شد.

فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی گفت: امسال در زمینه طرح زمستانه در استان خراسان جنوبی همکاران در دو گردنه به صورت دائم و در 6 گردنه به صورت موقت و با توجه به شرایط اقلیمی مستقر می‌شوند که در این راستا 52 تیم عملیاتی و 26 تیم پشتیبان به صورت مستقیم همکاری می‌کنند.

رضایی بیان کرد: جلوگیری از وسایل مخل نظم و امنیت، جلوگیری از فعالیت وسایل نقلیه فاقد معاینه، امداد رسانی به در راه ماندگان از دیگر اقدامات خواهد بود. 

فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی گفت: انحراف به چپ، خواب آلودگی، سرعت‌های غیر مجاز از موارد بروز تصادفات بوده که رانندگان باید توجه و احتیاط لازم را داشته باشند.

انتهای پیام /

نظر شما