شناسهٔ خبر: 22947826 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر:

رشته تخصصی مشاوره اسلامی در حوزه بوشهر راه اندازی می شود

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر از راه اندازی رشته تخصصی مشاوره اسلامی سطح ۳ در حوزه استان خبر داد و گفت: قبول شدگان نهایی دوره تکمیلی آشنایی با مهارت های راهنمایی و مشاوره از اولویت بیشتری برای پذیرش در این رشته تخصصی برخوردار هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر حجت الاسلام علی آذرشب، در نشست شورای معاونان حوزه علمیه استان از برگزاری دوره تکمیلی آشنایی با مهارت های راهنمایی و مشاوره در بوشهر خبر داد و گفت: پس از اتمام دوره مقدماتی آشنایی با مهارت های مشاوره و راهنمایی و برگزاری آزمون عملی از اساتید و طلاب شرکت کننده در این دوره، از قبول شدگان دوره مقدماتی جهت شرکت در دوره تکمیلی دعوت به عمل آمد.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر افزود: دوره تکمیلی آشنایی با مهارت های راهنمایی و مشاوره دارای 10 سرفصل است که هر سرفصل طی دو روز برگزار می شود.

وی تعداد شرکت کنندگان در این دوره را 30 نفر عنوان کرد و اظهار داشت: شروع این دوره با سرفصل «مشاوره قبل از ازدواج» با حضور استاد صیادی از اساتید مشاور حوزه علمیه قم، طی دو روز در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر برگزار شد.

حجت الاسلام آذرشب ادامه داد: این دوره به صورت کارگاهی و هر دو هفته یک بار تا پایان اردیبهشت ماه سال 1397 ادامه خواهد داشت و پس از اتمام دوره از قبول شدگان نهایی آن، جهت اعزام به مدارس علمیه و برگزاری جلسات مشاوره خصوصی و عمومی استفاده خواهد شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر از راه اندازی رشته تخصصی مشاوره اسلامی سطح 3 در حوزه علمیه استان خبر داد و گفت: قبول شدگان نهایی دوره تکمیلی آشنایی با مهارت های راهنمایی و مشاوره از اولویت بیشتری جهت پذیرش در این رشته تخصصی برخوردار هستند.

 

 

نظر شما