شناسهٔ خبر: 22947673 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری رزمایش مشترک طرح زمستانه پلیس راه مازندران +تصاویر

رزمایش مشترک طرح زمستانه پلیس راه با حضور واحد‌های گشت انتظامی، راهداری، اورژانس، آتش نشانی، هلال احمر و ستاد بحران استانداری در ستاد انتظامی استان مازندران برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در رزمایش مشترک طرح زمستانه پلیس راه از استقرار ۳۰۰ واحد گشت انتظامی، راهداری، امدادی و ترافیکی در جاده های  استان خبر داد.

وی افزود: بازنگه داشتن محورها، افزایش انضباط ترافیکی، مدیریت ترافیکی در زمان وقوع بحران و رسیدگی به موقع به تصادفات احتمالی و کمک به حادثه دیگان و درراه ماندگان از مهمترین اهداف اجرای این طرح به شمار می‌روند.

فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: ترافیک از مهمترین موضوعات چند وجهی و اساسی جامعه است که به دلیل اهمیت رفت و آمد و حمل و نقل در زندگی مردم همه دستگاه‌های خدمات رسان در آن نقش دارند، اما مهمترین نقش را در این زمینه مردم بر عهده دارند.

سردار میرفیضی با اشاره به شرایط اقلیمی استان مازندران افزود: با توجه به این که در بیشتر ایام سال اعم از تعطیلات رسمی و مابین تعطیلات سال موج سفر‌ها را به این استان شاهد هستیم، اما با تعامل و همدلی و همراهی همه دستگاه‌های اجرایی با پلیس هرساله شاهد وضعیت بهتری در بحث ترافیک و حوادث ناشی از آن در این استان هستیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث کاهش تلفات رانندگی، گفت : با مدیریت واحدی که در بحث امداد و نجات جاده‌ای وجود دارد قاعدتا تلاش‌ها براین است تا علیرغم افزایش جاده‌ها و همه کمبود‌هایی که در استان وجود دارد با استفاده از همه توان، امکانات و ظرفیت‌های موجود برای این منظور استفاده شود.

سردار میرفیضی از کاهش ۵ درصدی کشته شدگان حوادث رانندگی در استان مازندران خبر داد و اظهار داشت: با توجه به افزایش ۱۴ درصدی حجم مسافرت‌ها به این استان شاهد کاهش ۹ درصدی حوادث رانندگی درون و بروشهری منجربه فوت در استان بوده ایم که این موفقیت نتیجه تلاش‌ها، همدلی، همراهی، تعامل و مدیریت صحیح همه دستگاه‌های اجرایی است.

فرمانده انتظامی استان مازندران، با تاکید بر بکارگیری همه توان و امکانات موجود برای حفظ سلامت و سفری ایمن برای مردم و مسافران استان گفت: سعی ما و همه دستگاه‌های اجرایی براین است تا با استفاده از تجارب سال‌های گذشته و با برنامه ریزی‌های صحیح اقدامات خوبی در استان صورت گیرد.

وی از استقرار ۳۰۰ واحد گشت انتظامی، راهداری، امدادی و ترافیکی در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد و گفت: ۱۵۰ مقر انتظامی و ترافیکی، امدادی و راهداری و اورژانس برای مدیریت ترافیک و حوادث جاده‌ای در این محور‌ها راه اندازی شده اند که پس از اتمام این ماموریت در شرایط سخت و طاقت فرسا بلافاصله برای مدیریت سفر‌های نوروزی بکارگیری خواهند شد.

 

برگزاری رزمایش مشترک طرح زمستانه پلیس راه مازندران

 

برگزاری رزمایش مشترک طرح زمستانه پلیس راه مازندران

 

 

برگزاری رزمایش مشترک طرح زمستانه پلیس راه مازندران

 

برگزاری رزمایش مشترک طرح زمستانه پلیس راه مازندران

برگزاری رزمایش مشترک طرح زمستانه پلیس راه مازندران

 

انتهای پیام/آ

آغاز طرح زمستانه پلیس راه مازندران

نظر شما