شناسهٔ خبر: 22947671 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

قائم مقام سپاه ناحیه مرکزی رشت:

پیام حماسه 9 دی طرفداری مردم از اسلام و نظام است

گروه اجتماعی: حبیبی پیام حماسه 9 دی را طرفداری مردم از اسلام و نظام دانست و گفت: 9 دی روز تجلی قدرت ملت ایران و خنثی کننده نفوذ نرم دشمنان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، حسن حبیبی، قائم مقام فرماندهی سپاه ناحیه مرکزی شهرستان رشت امروز، 20 آذر در دومین نشست بزرگداشت یوم الله 9 دی، روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان برگزار شد، با بیان اینکه فتنه 88 در بستر یک جنگ نرم طراحی و در جمهوری اسلامی ایران اجرا شد، اظهار کرد: فتنه 88 محصول تلاش آمریکایی ها با توجه به شکست در عراق و افغانستان بود.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها تجربه موفق انقلاب مخملین و رنگی زمان انتخابات در چند کشور را داشتند، تصریح کرد: دشمن در ایام انتخابات که اوج هیجانات سیاسی است وارد می شود و توطئه چینی می کند.

حبیبی بالاترین پیام حماسه 9 دی را طرفداری مردم از اسلام و نظام دانست و گفت: 9 دی روز تجلی قدرت ملت ایران و خنثی کننده نفوذ نرم دشمنان است لذا دشمن هرگز تصور نکند که مردم ایران از انقلاب، نظام و ولایت فقیه دلسرد شده اند، بلکه آمادگی کامل دارند تا آخرین نفس در مقابل دشمنان مقاومت و فداکاری کنند.

قائم مقام سپاه ناحیه مرکزی رشت یادآور شد: حماسه 9 دی ثابت کرد ایرانیان ولایتمدار همواره بر پایه اندیشه های ناب امام(ره) و مقام معظم رهبری آماده جانفشانی برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی پشتوانه سازی محکم و استوار حضور حماسی مردم برای نقش آفرینی مقتدرانه ایران در عرصه های بین المللی را یکی از دستاوردهای مهم 9 دی دانست و افزود: مردم انقلابی در 9 دی 88 با حرکتی خودجوش و برخاسته از تعهد دینی و مکتبی در جهت حمایت از ولایت فقیه به میدان آمدند و خشم و نفرت و انزجار خودشان را از فتنه گران و زمینه سازان توطئه دشمنان در کشور به نمایش گذاشتند و وفاداری خود به آرمان های انقلاب و ولایت را اعلام کردند.

حبیبی با بیان اینکه روشنگری امام خمینی(ره) مردم را در بعد سیاسی دارای بصیرت کرد، متذکر شد: رهبری الهی و هوشمندی رهبر انقلاب فتنه را خنثی کرد. برخی با سخنرانی های مقام معظم رهبری راه را از بیراهه تشخیص دادند و مقابل فتنه ایستادند.

وی تاکید کرد: در حالی که خیلی از خواص صاحب نظر، در حوزه بصیرت موضع گیری خوبی نداشتند، مردم با بصیرت برگرفته از روشنگری امام وارد صحنه شدند و عاشورایی عمل کردند لذا امروز نیازمند تبیین زوایای پنهان فتنه 88 هستیم.

نظر شما