شناسهٔ خبر: 22946827 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرپرست فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران:

خراسان رضوی جایگاه ویژه ای در فدراسیون بوکس دارد

مشهد- سرپرست فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران گفت: خراسان رضوی جایگاه و ظرفیت ویژه ای در فدراسیون بوکس دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، افشین داوری ظهر دوشنبه در مجمع انتخابی رئیس هیات بوکس خراسان رضوی اظهار کرد: تمام کاندیداهایی که در مجمع حضور داشتند افراد شایسته‌ای بودند اما من از رئیس جدید انتظار دارم که برای وعده‌هایی که در این جمع داده تلاش و برای تحقق آن‌ها از تمامی ابزار و امکانات موجود استفاده کند. 

وی افزود: روحیه تعاملی رئیس هیات اهمیت بالایی دارد زیرا هیات بوکس ظرفیت و افراد توانمندی را در خود جای داده و رئیس جدید باید بدون دیگاه‌های شخصی بر مبنای شایسته سالاری در مسیر پیشرفت گام بردارد. پس از مجمع من در جلسه‌ای خصوصی کامل رئیس جدید هیات را توجیح می کنم که در مسیر اهداف و برنامه‌ها به درستی گام بردارد. 

رئیس فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: اگر برنامه‌ای برای رشد بوکس داریم باید این رشته درست به جامعه معرفی شود زیرا عموم مردم تصوری خشن و پربرخورد از این رشته ورزشی دارند با این شرایط ما نمی‌توانیم قهرمان و استعداد جذب کنم. 

داوری خاطرنشان کرد: به صورت جدی اگر در فدراسیون بمانم برای باشگاه‌ها و پرورش مربیان و ورزشکاران برنامه دارم. ۲۰ هزار نفر جامعه آماری بوکس کشور است اگر درست مدیریت شوند موفقیت های خوبی خواهیم داشت. 

وی ادامه داد: باید برای ورود بیشتر نیروهای نظامی و انتظامی به این رشته ورزشی برنامه ریزی‌ها لازم انجام شود. در حال حاضر در برخی مناطق برای ارتش و نیروی انتظامی رینگ و مربی مستقر شده است. همچنین این رشته را به مدارس هم وارد خواهیم کرد اما نه به شکلی که جامعه فکر می‌کند. 

داوری تصریح کرد: بوکس بهترین فعالیت برای این موضوع است، بهترین روش برای تخلیه هیجان و افزایش ضربان قلب این رشته ورزشی است می‌تواند برای نوجوانان و جوانان بسیار مناسب باشد.

نظر شما